• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ncdr1100 en display bedrading

Oke' man bedankt voor je reacties,ik zal daar gaan kijken.

Ik heb eigenlijk eerst was geinformeerd dat omega b display best op astra werkt,,alleen mogelijk dat verkeerd verbruik aan geeft,maar de rest zou goed doen,maar ja zoals je zei pin indeling kan anders lopen.

Ga achteraan.

Cheers!

Ik wilde eigenlijk hetzelfde gaan vragen, maar nick02 is me voor. Ook ik heb een complete (wel uit 1 auto en een astra g) set liggen en wil die inbouwen en zit met dezelfde problemen van bedrading. Maar zoals ik het lees is het alleen mogelijk om alles werkend te krijgen als je al een GID ingebouwd heb.......ik dus niet want ik heb maar een tijd, datum.

Nu kan het uiteraard wel werken maar dan is het een dure radio/cd/navi set los als ik het dus zo bekijk.

Of zijn er nog wel iets van mogelijkheden ?? dan hoor ik dat ook graag :D

(zal me btw nog wel even verder voorstellen al had ik dat afgelopen jaar wel gedaan, maar daarna tijdje niet erop geweest meer)

Ik wilde eigenlijk hetzelfde gaan vragen, maar nick02 is me voor. Ook ik heb een complete (wel uit 1 auto en een astra g) set liggen en wil die inbouwen en zit met dezelfde problemen van bedrading. Maar zoals ik het lees is het alleen mogelijk om alles werkend te krijgen als je al een GID ingebouwd heb.......ik dus niet want ik heb maar een tijd, datum.

Nu kan het uiteraard wel werken maar dan is het een dure radio/cd/navi set los als ik het dus zo bekijk.

Of zijn er nog wel iets van mogelijkheden ?? dan hoor ik dat ook graag :D

(zal me btw nog wel even verder voorstellen al had ik dat afgelopen jaar wel gedaan, maar daarna tijdje niet erop geweest meer)

Dus als ik het goed begrijpt,autos met fabriek MID BC hoef geen verandering in de stekker van MID aanbrengen,deze kan gewoon in groot CID 32 pin stekker stekken en bordcomputer gegevens op het diplay krijgen of moet toch wat aanpassen,bijvoorbeeld pin 10 en 11 dat ie naar can bus pinnen 32 en 33 van NCDR gaat extra draden naar 32 pin stekker maken of nog meer extra aanpasingen? weet iemand dit voor zeker of wel geprobeerd???

Dus als ik het goed begrijpt,autos met fabriek MID BC hoef geen verandering in de stekker van MID aanbrengen,deze kan gewoon in groot CID 32 pin stekker stekken en bordcomputer gegevens op het diplay krijgen of moet toch wat aanpassen,bijvoorbeeld pin 10 en 11 dat ie naar can bus pinnen 32 en 33 van NCDR gaat extra draden naar 32 pin stekker maken of nog meer extra aanpasingen? weet iemand dit voor zeker of wel geprobeerd???

Terug
Naar boven