• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nederlandse wegennet niet klaar voor de winter.

@Lex wrote:

dat zoab is maar een partij bagger dan.

Inderdaad, daar gaat dat water lekker tussen zitten en dan vriest 't altijd kapot.

Ik rijd ook motor en het is de laatste jaren geen pretje om na de winter weer op de motor te stappen. Alles stuk gereden en gaten en alles, waardoor je ook veel steentjes en grind op het wegdek krijgt.

@Opel Kadeath wrote:@Lex wrote:

Inderdaad, daar gaat dat water lekker tussen zitten en dan vriest 't altijd kapot.

Ik rijd ook motor en het is de laatste jaren geen pretje om na de winter weer op de motor te stappen. Alles stuk gereden en gaten en alles, waardoor je ook veel steentjes en grind op het wegdek krijgt.

Je hebt helemaal gelijk maar je vergeet dat wij (autorijders) na de winter ene bezoekje moeten brengen naar de glasboer voor een nieuw raam. Daar heb jij geen last van :jerry

Dat is weer je voordeel.

Rik ;)

vroeger hadden ze toch nooit gezeur met het asfalt of heb ik dat mis?

praat ik wel over zeker 10 jaar terug.

ja reed toen ook al maar kan me niet herinneren dat we ook al van dat klote asfalt hadden.

zodra er al een nieuw stuk aangelegd is staan er meteen al borden dat je op moet letten voor een langere remweg.

en net de a9 bij alkmaar open verlagen ze de maximumsnelheid omdat het asfalt nog te glad is haha moet niet gekker worden toch

@Lex wrote:

@Opel Kadeath wrote:@Lex wrote:

Je hebt helemaal gelijk maar je vergeet dat wij (autorijders) na de winter ene bezoekje moeten brengen naar de glasboer voor een nieuw raam. Daar heb jij geen last van :jerry

Dat is weer je voordeel.

Rik ;)

Alle wegen onverhard en iedereen op spikes!

Heb nog foto's dat m'n opa in z'n Mercedes door het dorp reed op spikebanden 's winters.

@Oenatje wrote:@Christian-tsx wrote:hier vlakbij hebben ze vorige week eindelijk 2 gaten in het asfalt opgevult. werd eens tijd zo in septemper :wtf

dat kan niet, dat zijn iig geen gaten

ik schat diameter ong. 20cm, en minimaal 5cm diep, 2 naast elkaar in een bocht. ik vind dat een gat.

Alle wegen onverhard en iedereen op spikes!

Heb nog foto's dat m'n opa in z'n Mercedes door het dorp reed op spikebanden 's winters.

@Christian-tsx wrote:@Oenatje wrote:@Christian-tsx wrote:hier vlakbij hebben ze vorige week eindelijk 2 gaten in het asfalt opgevult. werd eens tijd zo in septemper :wtf

ik schat diameter ong. 20cm, en minimaal 5cm diep, 2 naast elkaar in een bocht. ik vind dat een gat.

nee is geen gat, een gat kan je doorheen kijken

deuk of kuil is het juiste woord :D

@Oenatje wrote:@Christian-tsx wrote:hier vlakbij hebben ze vorige week eindelijk 2 gaten in het asfalt opgevult. werd eens tijd zo in septemper :wtf

Een gat kan toch aan één zijde dicht zijn.

Je zegt toch ook niet dat je een kuil in de muur hebt geboord om een foto op te hangen ofzo?

Terug
Naar boven