• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nederlandse wegennet niet klaar voor de winter.

@RISL wrote:Een gat kan toch aan één zijde dicht zijn.

Je zegt toch ook niet dat je een kuil in de muur hebt geboord om een foto op te hangen ofzo?

:D :thumb

@Christian-tsx wrote:@Oenatje wrote:@Christian-tsx wrote:hier vlakbij hebben ze vorige week eindelijk 2 gaten in het asfalt opgevult. werd eens tijd zo in septemper :wtf

dat kan niet, dat zijn iig geen gaten

ik schat diameter ong. 20cm, en minimaal 5cm diep, 2 naast elkaar in een bocht. ik vind dat een gat.

nee is geen gat, een gat kan je doorheen kijken

deuk of kuil is het juiste woord :D

een gat kun je doorheen kijken, waar of niet?

maar afijn, opdonderen met zout, ei-eren werkt veeeel beter

sneeuw en ijs smelt instant

Een gat kan toch aan één zijde dicht zijn.

Je zegt toch ook niet dat je een kuil in de muur hebt geboord om een foto op te hangen ofzo?

We gaan offtopic, maar jij boort dus kuilen in de muur? Een gat kan echt gewoon aan één kant dicht zijn, je hoeft er niet door heen te kunnen kijken.

Ik ben werktuigbouwkundige, maar als wij eens een gat in een plaat maken dat maar van één kant open is, is het nog steeds een gat hoor. En volgens het woordenboek is een gat een 'niet gevulde ruimte' en volgens het andere woordenboek is het een 'holte'. Dus er staat niets aan over één zijde open of dicht.

Maar weer ontopic...eieren, das helemaal glad. Tenzij je zout op je ei doet ;)

@RISL wrote:Een gat kan toch aan één zijde dicht zijn.

:D :thumb

knappe vent die met een schoep een gat graaft, doe de chinezen de groeten

eieren maakt het niet glad, in een ei zit een dooier. tadaaa

wat zijn jullie serieus zeg :wtf

niks nie ontopic, dit is slap geouwehoer, en daar ben ik goed in

een gat kun je doorheen kijken, waar of niet?

maar afijn, opdonderen met zout, ei-eren werkt veeeel beter

sneeuw en ijs smelt instant

We gaan offtopic, maar jij boort dus kuilen in de muur? Een gat kan echt gewoon aan één kant dicht zijn, je hoeft er niet door heen te kunnen kijken.

Ik ben werktuigbouwkundige, maar als wij eens een gat in een plaat maken dat maar van één kant open is, is het nog steeds een gat hoor. En volgens het woordenboek is een gat een 'niet gevulde ruimte' en volgens het andere woordenboek is het een 'holte'. Dus er staat niets aan over één zijde open of dicht.

Maar weer ontopic...eieren, das helemaal glad. Tenzij je zout op je ei doet ;)

knappe vent die met een schoep een gat graaft, doe de chinezen de groeten

eieren maakt het niet glad, in een ei zit een dooier. tadaaa

wat zijn jullie serieus zeg :wtf

niks nie ontopic, dit is slap geouwehoer, en daar ben ik goed in

Terug
Naar boven