• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Need for Speed Shift

Harjan

Post weleens wat
Zijn er al mensen die hem hebben?

need_for_speed-_shift.jpeg

heb de demo gespeeld, ik zou me geld niet eens durven uitgeven aan het voledige spel,

need for speed moet het lekker bij de simpele straat game houden, ik vind het spel ECHT nep,

even wachten tot maart 2010 dan kan je tenminste echt racen met gran turismo 5 :wors

origineel gepost door D_Valentino

heb de demo gespeeld, ik zou me geld niet eens durven uitgeven aan het voledige spel,

need for speed moet het lekker bij de simpele straat game houden, ik vind het spel ECHT nep,

even wachten tot maart 2010 dan kan je tenminste echt racen met gran turismo 5 :wors

Heb net de demo ook geprobeerd, vind het er wel goed uitzien maar net wat je zegt ze moeten weer verder gaan waar ze altijd mee bezig waren.. Dit pas niet echt bij Need for Speed..

Komt Gran Turismo 5 ook uit voor pc?

Omdat mijn zoontje van 7 jaar racen op de computer leuk vind heb ik hem al een paar keer in mijn handjes gehad.

Maar heb hem niet gekocht.

Voorlopig gaat die nog maar door met Burnout Paradise

En eind november komt (eindelijk) Gran Turismo 5 uit voor de PS3

Zal tijd worden want Gran Turismo 5 Prologue heb ik al een tijdje uitgespeeld :thumbup

origineel gepost door geert666

Hallo

wat is het beste spel dan??

Ik heb xbox 360 ik heb alleen gotham racing

Ligt er aan wat je leuk vind. race, actie avontuur oorlog

ik vind het er persoonlijk zelfs slecht uitzien,

kan je beter een oud spelletje uit je kast pakken,

ik vond need for speed altijd super games maar met dit spel gaan ze zeker achteruit,

ik kan in ieder geval niet wachten op gran turismo 5 :jerry

origineel gepost door geert666

Ik bedoel vd race spellen?

midnight club 3

en zoals D_Valentino zegt gran turismo 5

GTA

Colin McRae: DiRT 2

race driver: grid

Heb hem maar gedownload.. Best een groot spel trouwens! Vanavond maar eens een keer kijken wat het is..

nou ik heb die shift en het gaat nu weer meer om racen dan tribal stickertjes plakken op je auto.Bijna alle grote circuits als spa en suzuka,laguna seca enz zitten erin. tis gewoon echt blazen...

dat is ook circuit racen maar dan moet je goed tegen je verlies kunnen. forza is op sommige levels zo moeilijk dat het me 2 controllers heeft gekost..

Heb hem nu een tijdje, en vind hem wel heel erg goed gemaakt.. Ik schiet al aardig op in de carrier mode..

Terug
Naar boven