• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Neo's Vectra GTS [Update Maart 2014: Trekhaak verwijderd]

Als ik die andere auto's eens zie, heb jij nog mazzel. Die Fiat kun je afschrijven en ook die Mercedes heeft een flinke schade. Maar goed dat het 100 meter achter je gebeurde, wie weet hoe je auto er had uitgezien als ze tegen die VW of je Vec waren aangeschoven.

Als ik die andere auto's eens zie, heb jij nog mazzel. Die Fiat kun je afschrijven en ook die Mercedes heeft een flinke schade. Maar goed dat het 100 meter achter je gebeurde, wie weet hoe je auto er had uitgezien als ze tegen die VW of je Vec waren aangeschoven.

tis nooit leuk, balen joh!

valt mee dat t niet jouw schuld is, ook kut voor die vent van de vw overigens. :thumbdown

tis nooit leuk, balen joh!

valt mee dat t niet jouw schuld is, ook kut voor die vent van de vw overigens. :thumbdown

Tis maar n Mercedes...

Bij mij zijn er 2x achterop aanrijdingen gebeurd met mijn eigen auto's de kadett-E hatch, en de Kadett- Caravan..

in Bijde gevallen een jonge Volkswagen Golf..> Ik krijg altijd de neiging te denken dat het aan de Bestuurders van het Type voertuig ligt zo, vaak rijden ze er wat kort op, en maken een redelijk gehaaste indruk..

Willem

Tis maar n Mercedes...

Bij mij zijn er 2x achterop aanrijdingen gebeurd met mijn eigen auto's de kadett-E hatch, en de Kadett- Caravan..

in Bijde gevallen een jonge Volkswagen Golf..> Ik krijg altijd de neiging te denken dat het aan de Bestuurders van het Type voertuig ligt zo, vaak rijden ze er wat kort op, en maken een redelijk gehaaste indruk..

Willem

Honda Civic's doen het ook goed hoor

als er bij mijn een door de straat racet dan moet ik

1.uit kijken dat hij mijn niet schept

2.als ik binnen zit moet ik mijn cola van de tafel af halen ander wordt dat gedaan voor mijn

maar ontopic

wel klote voor je die schade hopen dat het goed gaat komen

michel

Honda Civic's doen het ook goed hoor

als er bij mijn een door de straat racet dan moet ik

1.uit kijken dat hij mijn niet schept

2.als ik binnen zit moet ik mijn cola van de tafel af halen ander wordt dat gedaan voor mijn

maar ontopic

wel klote voor je die schade hopen dat het goed gaat komen

michel

ik denk dat het toch vaak door kleven komt, niet zozeer de (te) hoge snelheid.

Als je gewoon voldoende afstand houdt, ook al rijd je te snel, moet dit te voorkomen zijn.

Naar mijn mening moet de politie zich daar meer op gaan richten ipv meer snelheidscontroles.

Verhoog die bumperkleef boete maar en laat die snelheidsboetes voor wat het is.

die mercedes was gewoon net bij de dealer opgehaald. :(

en dan ook niet zo'n kleine schade ook maar meteen dikke schade.

ik denk dat het toch vaak door kleven komt, niet zozeer de (te) hoge snelheid.

Als je gewoon voldoende afstand houdt, ook al rijd je te snel, moet dit te voorkomen zijn.

Naar mijn mening moet de politie zich daar meer op gaan richten ipv meer snelheidscontroles.

Verhoog die bumperkleef boete maar en laat die snelheidsboetes voor wat het is.

die mercedes was gewoon net bij de dealer opgehaald. :(

en dan ook niet zo'n kleine schade ook maar meteen dikke schade.

Ondertussen moest de Vec richting de dealer voor het vervangen van het mistlicht.

Meteen gevraagd of we even onder de auto konden kijken en zie daar:

20120113_101917.jpg

En inderdaad, erg jammer van die Mercedes. Zal denk ik aardig hebben lopen vloeken.

Ondertussen moest de Vec richting de dealer voor het vervangen van het mistlicht.

Meteen gevraagd of we even onder de auto konden kijken en zie daar:

20120113_101917.jpg

En inderdaad, erg jammer van die Mercedes. Zal denk ik aardig hebben lopen vloeken.

Terug
Naar boven