• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Neo's Vectra GTS [Update Maart 2014: Trekhaak verwijderd]

Nette update... :thumb ben een jaar geleden ook naar een lederen stuur gegaan zoals jou oude.

Ondertussen ben ik ook al aan het uitkijken naar een Sportstuur zoals jou nieuwe, heb er enkele maanden is mee gereden en vind het ook veel beter in de hand liggen.

De automatisch dimmende spiegel ga je ook plezier aan beleven hoor... ik draag lenzen en had 's nachts last van de lichten in mijn spiegel, dus heb ik ook een OEM automatisch dimmende binnenspiegel geplaatst.

1 Minpunt: Zou nu graag de regen en lichtsensor plaatsen en helaas heb ik de vleugeltjes afgedremeld, zodat ik hem mooi met mijn originele kapje kon plaatsen. Dus intussen op zoek naar een nieuwe.

Jefkere

Een driespaak airbag past naar mijn weten in elke andere driespaak stuur. Er is volgens mij geen verschil tussen een driespaak stuur/driespaak sportstuur (opc line/OPC

Als je van een 4 spaak naar drie spaak gaat moet je echter ook de airbag vervangen en letten op de aansluiting. Er zijn er met een en twee connecties.

Groet jraaf

Een driespaak airbag past naar mijn weten in elke andere driespaak stuur. Er is volgens mij geen verschil tussen een driespaak stuur/driespaak sportstuur (opc line/OPC

Als je van een 4 spaak naar drie spaak gaat moet je echter ook de airbag vervangen en letten op de aansluiting. Er zijn er met een en twee connecties.

Groet jraaf

Met dank aan GTS Vectra zojuist aan een Irmscher Grill gekomen.

Dinsdag ophalen en plaatsen!

$(KGrHqR,!mIFIm4WfS,QBSM(QjZ51w~~60_85.JPG

Ja ben er erg blij mee. Bleek een gloednieuwe grill te zijn. Zat nog in doos met alles erop en eraan. Voor een prijsje van 75 euro (wel excl monteren) kon ik die echt niet laten liggen. :jerry

Terug
Naar boven