• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Neo's Vectra GTS [Update Maart 2014: Trekhaak verwijderd]

Ja ben er erg blij mee. Bleek een gloednieuwe grill te zijn. Zat nog in doos met alles erop en eraan. Voor een prijsje van 75 euro (wel excl monteren) kon ik die echt niet laten liggen. :jerry

Ziet er goed uit, hoe bevallen de vorti banden. Ikzelf heb de sessanta's eronder zitten, maar moet eigenlijk in het voorjaar niewe bandjes hebben. De sessanta's bevallen erg goed maar ben ook erg benieuwd naar de vorti's.

Btw een kleine verlaging zou geen kwaad kunnen ;)

Ziet er goed uit, hoe bevallen de vorti banden. Ikzelf heb de sessanta's eronder zitten, maar moet eigenlijk in het voorjaar niewe bandjes hebben. De sessanta's bevallen erg goed maar ben ook erg benieuwd naar de vorti's.

Btw een kleine verlaging zou geen kwaad kunnen ;)

Vorti banden bevallen prima! Lekker veel grip, ook als het wegdek nat is. :thumb

En wat betreft de verlaging. Ja dat wil ik ook nog laten veranderen. Wil dat alleen door iemand laten doen die er wat ervaring in heeft, zelf gaat ik mij hier niet aan wagen.

Maar goed, moet ik eerst nog even iemand vinden (wellicht iemand van hier?) :jerry

Vorti banden bevallen prima! Lekker veel grip, ook als het wegdek nat is. :thumb

En wat betreft de verlaging. Ja dat wil ik ook nog laten veranderen. Wil dat alleen door iemand laten doen die er wat ervaring in heeft, zelf gaat ik mij hier niet aan wagen.

Maar goed, moet ik eerst nog even iemand vinden (wellicht iemand van hier?) :jerry

De laatste tijd heb ik vooral veel gelezen maar zelf weinig aan de auto laten doen.

Maar gister was het weer zo ver. De trekhaak is bij deze verleden tijd.

Meteen maar een paar foto's geschoten met de zomerbanden.

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2001.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2002.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2003.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2005.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2006.png

De laatste tijd heb ik vooral veel gelezen maar zelf weinig aan de auto laten doen.

Maar gister was het weer zo ver. De trekhaak is bij deze verleden tijd.

Meteen maar een paar foto's geschoten met de zomerbanden.

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2001.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2002.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2003.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2005.png

opel%20vauxhall%20vectra%20gts%2006.png

Terug
Naar boven