• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Net ongeluk gehad.

Duijmpje

Post weinig
Ik heb net een ongeluk gehad en nu is heel me motorkap verbogen en me linkervoorlamp is kapot.

Ik heb een astra f uit 95. Nu is mijn vraag is het duur om een motorkap terug te buigen/vervangen ?

@*Jurgen* wrote:Total loss heeft niks met schuld te maken,kapot is kapot. En een gewone astra f is al gauw total loss met een mooi tikje op de kop.

ik bedoel dat omdat hij schuldig is, en zijn auto niet word getaxeerd op schade. ook niet total loss zal worden verklaard

@*Jurgen* wrote:Total loss heeft niks met schuld te maken,kapot is kapot. En een gewone astra f is al gauw total loss met een mooi tikje op de kop.

ik bedoel dat omdat hij schuldig is, en zijn auto niet word getaxeerd op schade. ook niet total loss zal worden verklaard

@Duijmpje wrote:maar echt rot ik had net de ideeen om hem helemaal te gaan polijsten na pinksteren enzo en dan gebeurt dit.

mja me ouders zeggen ook kan gebeuren gelukkig ben je heel en is het maar een stuk blik

Groot gelijk hebben ze, (kreeg het laatst ook te horen) je kunt beter een bugatti veyron total los rijden dan bijv iemand invalide rijden

@Duijmpje wrote:maar echt rot ik had net de ideeen om hem helemaal te gaan polijsten na pinksteren enzo en dan gebeurt dit.

mja me ouders zeggen ook kan gebeuren gelukkig ben je heel en is het maar een stuk blik

Groot gelijk hebben ze, (kreeg het laatst ook te horen) je kunt beter een bugatti veyron total los rijden dan bijv iemand invalide rijden

maar echt rot ik had net de ideeen om hem helemaal te gaan polijsten na pinksteren enzo en dan gebeurt dit.

maar echt rot ik had net de ideeen om hem helemaal te gaan polijsten na pinksteren enzo en dan gebeurt dit.

@xladage wrote:Total loss is als reparatie duurder is dan dagwaarde van de auto, wie het ook gedaan heeft, wat er ook gebeurd is.

Ook niet helemaal waar, total loss is als de kosten van de reparatie en de waarde van het wrak hoger worden dan de dagwaarde van zo'n auto. Zo wordt dat ongeveer bekeken.

@xladage wrote:Total loss is als reparatie duurder is dan dagwaarde van de auto, wie het ook gedaan heeft, wat er ook gebeurd is.

Ook niet helemaal waar, total loss is als de kosten van de reparatie en de waarde van het wrak hoger worden dan de dagwaarde van zo'n auto. Zo wordt dat ongeveer bekeken.

zelfde als fearless.

als je een foto post, en kleur nummer, kan ik kijken voor je op de sloop, hier hebben we genoeg astra fjes staan, in alle kleuren wel zo'n beetje.

zelf nog wat aan over gehouden?

zelfde als fearless.

als je een foto post, en kleur nummer, kan ik kijken voor je op de sloop, hier hebben we genoeg astra fjes staan, in alle kleuren wel zo'n beetje.

zelf nog wat aan over gehouden?

Kijk eerst maar eens verder naar wat er kapot en krom is.

Je denkt ff snel een koplamp en een motorkap. Maar wat denk je van de balk, voorfront radiateur enz enz.?

Kijk eerst maar eens verder naar wat er kapot en krom is.

Je denkt ff snel een koplamp en een motorkap. Maar wat denk je van de balk, voorfront radiateur enz enz.?

Ik had dat laatst ook dat een voorganger van mij vollop in de ankers moest, Gelukkig zag ik het net (niet) op tijd en raakte ook haar achterbumper, gelukkkig zo zachtjes dat er niet eens een krasje of deukje op zat, die mevrouw was later langs geweest om het af te handelen koste maar 700euro , en nee het was geen bentley maar een fiat panda :hmmz

Een 2e hands moterkap zijn er genoeg te vinden, met een beetje geluk ook nog in de goede keur

Terug
Naar boven