• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Net ongeluk gehad.

mr.f om daar ff op in te gaan..

een buurman van mij heeft een astra van zijn opa gekocht, zijn opa gaat geen auto meer op naam zetten dus heeft mijn buurman een paar schade vrije jaren van zijn opa er bij gekregen, weet niet meer precies hoeveel.

maar hij vertelde me wel dat niet alle verzekeringsmaatschapijen dit doen.

weet niet als het intresant voor jou is maar er is dus wel wat mogelijk op zo manier.

Ik heb mijn auto's ook altijd op mijn moeder d'r naam gehad tot ik 24 was...

Heb 1 keer een lantaarnpaal gekust met glad weer. Verder heeft ze nooit problemen van mij gehad.

Maar ik heb wel heeeeeeel veel goedkoper kunnen rijden dan als ze op mijn naam stonden.

gti of gsi maakt verzekeringen nogal hoog voor onder de 24 jaar.

Ik heb mijn auto's ook altijd op mijn moeder d'r naam gehad tot ik 24 was...

Heb 1 keer een lantaarnpaal gekust met glad weer. Verder heeft ze nooit problemen van mij gehad.

Maar ik heb wel heeeeeeel veel goedkoper kunnen rijden dan als ze op mijn naam stonden.

gti of gsi maakt verzekeringen nogal hoog voor onder de 24 jaar.

ja alleen het nadeel is dat waneer je je auto op iemand anders zijn naam verzekerd je zelf geen schade vrije jaren op bouwt ;)

ja alleen het nadeel is dat waneer je je auto op iemand anders zijn naam verzekerd je zelf geen schade vrije jaren op bouwt ;)

dat vindt ik wel heel knap, het kan ook zijn dat je het moet aan tonen en dat ze het gaan natrekken bij de verzekering waar je weg komt. dus zo gemakkelijk is dat niet zoals jij het zegt.

dat vindt ik wel heel knap, het kan ook zijn dat je het moet aan tonen en dat ze het gaan natrekken bij de verzekering waar je weg komt. dus zo gemakkelijk is dat niet zoals jij het zegt.

Terug
Naar boven