• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

net vrij gelaten buurman steekt auto's van buren in brand

Je weet toch nog niet wat die buren hebben gedaan?

Misschien hebben ze zijn dochter misbruikt.

ik zou nog maar ff wachten met die conclusies

Je weet toch nog niet wat die buren hebben gedaan?

Misschien hebben ze zijn dochter misbruikt.

ik zou nog maar ff wachten met die conclusies

Wat een klootzak!

Zorgen dattie de volgende keer niet meer vrijkomt (aan de hoogste boom dus).

Twee Astra's, een F station en een vijfdeurs G ernaast verbrand door zo'n mafkees.

Wat een klootzak!

Zorgen dattie de volgende keer niet meer vrijkomt (aan de hoogste boom dus).

Twee Astra's, een F station en een vijfdeurs G ernaast verbrand door zo'n mafkees.

de wereld is aan het verotten langzamerhand

gr kabouter

ps denk ook nog ff aan de onderdelenbeurs te tolbert

de wereld is aan het verotten langzamerhand

gr kabouter

ps denk ook nog ff aan de onderdelenbeurs te tolbert

Dan had dat er vast wel bijgestaan, denk je niet?

Dit is gewoon een doorgedraaide mafkees.

Dan had dat er vast wel bijgestaan, denk je niet?

Dit is gewoon een doorgedraaide mafkees.

de buren hadden geklaagd over geluidsoverlast,wat ik voor zover uit het verhaal heb kunnen opmaken

en daarvoor is hij waarschijnlijk opgepakt

gr kabouter

de buren hadden geklaagd over geluidsoverlast,wat ik voor zover uit het verhaal heb kunnen opmaken

en daarvoor is hij waarschijnlijk opgepakt

gr kabouter

kabouter, nee hij is opgepakt omdat 'ie de agenten met een keukenmes zou hebben bedreigd.

Doorgaans wordt je voor geluidsoverlast niet opgepakt. Bij recidive willen ze wel is de apparatuur in beslag nemen geloof ik.

Hoe dan ook, je hebt echt een behoorlijke slag in je wiel als je om die reden andermans eigendommen in brandsteekt, of vernield op wat voor manier dan ook.

bestempelen met een 'tikkeltje overdreven' is dan ook nogal een understatement lijkt me.

Als je dit soort dingen doet spoor je gewoon weg voor geen meter. De samenleving moet beschermd worden tegen dit soort lieden.

kabouter, nee hij is opgepakt omdat 'ie de agenten met een keukenmes zou hebben bedreigd.

Doorgaans wordt je voor geluidsoverlast niet opgepakt. Bij recidive willen ze wel is de apparatuur in beslag nemen geloof ik.

Hoe dan ook, je hebt echt een behoorlijke slag in je wiel als je om die reden andermans eigendommen in brandsteekt, of vernield op wat voor manier dan ook.

bestempelen met een 'tikkeltje overdreven' is dan ook nogal een understatement lijkt me.

Als je dit soort dingen doet spoor je gewoon weg voor geen meter. De samenleving moet beschermd worden tegen dit soort lieden.

Terug
Naar boven