• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New Kids Manta te koop

@CAlberts wrote:Gast, neem ff een taalcursus Nederlands, je bent net zo erg als de adverteerder... king:

effe kleine offtopic nog ,maar laat mensen in hun waarde ,ook als ze niet zo goed kunnen lezen of schrijven .wel eens aan gedacht dat ze hier mischien niets aan kunnen doen.

Dan kan zo'n opmerking best wel kwetsend wezen.

wat de manta betreft vind persoonlijk matzwart niet mooi op welke auto dan ook ,maargoed iemand anders kan het juist weer heel mooi vinden.

@mantadevil wrote:@CAlberts wrote:Gast, neem ff een taalcursus Nederlands, je bent net zo erg als de adverteerder... king:

effe kleine offtopic nog ,maar laat mensen in hun waarde ,ook als ze niet zo goed kunnen lezen of schrijven .wel eens aan gedacht dat ze hier mischien niets aan kunnen doen.

Dan kan zo'n opmerking best wel kwetsend wezen.

wat de manta betreft vind persoonlijk matzwart niet mooi op welke auto dan ook ,maargoed iemand anders kan het juist weer heel mooi vinden.

Helemaal gelijk in.

Mijn excuus @ geert opel.

Het werkte gewoon op mijn lachspieren gezien de eerste posts.

Maar nu inderdaad weer on-topic :thumb

hoe bedoel ie hans had oe al moal verwag als goed is de manta nog nie verkocht zach ik bij rdw staat nog op naam :agent

Mat zwart op een Manta... mhoa... prima.

maar doe het dan netjes en goed.. en daar is deze wagen wel een voorbeeld van.

@geert, ik mot het helaas nog met 12 klepjes minder doen he :P

had oe al moal verwag :D

Hij is denk ik ook al verkocht wand gezien dat advertentie ook weg is .

Iedereen houd ergens anders van :thumb maar om zelf blok matzwart te doen :hmmz

hans gewoon 12V houden veel beter en mooier ,ouwe bak met oud blok ;)

of hij heeft zich bedacht of is verwijderd door MP, is zeker een zeer strakke manta en met 6 pitter :wub

en ik ben gek op zespitters in een manta

Ik ken de eigenaar was een 1 april grap. Maar ben zelf benieuwd wat die van mij over een paar maanden oplevert als hij te koop is.

@dr_antrax wrote:Ik ken de eigenaar was een 1 april grap. Maar ben zelf benieuwd wat die van mij over een paar maanden oplevert als hij te koop is.

50 euro oud ijzer, en 150euro voor de coscast kop :p

@otdh wrote:@dr_antrax wrote:Ik ken de eigenaar was een 1 april grap. Maar ben zelf benieuwd wat die van mij over een paar maanden oplevert als hij te koop is.

50 euro oud ijzer, en 150euro voor de coscast kop :p

voor dat geld rij ik hem liever in je corsa op duitse autosport festival :jerry

Terug
Naar boven