• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New kids manta te winnen

er staat nu al in schuine lettertjes bij dat het om een exacte replica gaat. hahahahaha

hebben ze van deze ook de uitlaat onderuit gereden?? en een scheur in de kop gemaakt??

:hmmz zou het bestuur van omcn hier iets aan kunnen doen dat hun club naam op de ruit zit?

want dit lijkt mijn niet de juiste reclame in het algemeen.

kijk hoe iemand zich gedraagt in zijn manta is ieder zijn eigen keus.

ook onder de manta rijders heb je slopers en liefhebers.

en ik neem toch aan dat de liefhebers lid zijn van de club!

maar ik ben bang dat het al te laat is.

:hmmz zou het bestuur van omcn hier iets aan kunnen doen dat hun club naam op de ruit zit?

want dit lijkt mijn niet de juiste reclame in het algemeen.

kijk hoe iemand zich gedraagt in zijn manta is ieder zijn eigen keus.

ook onder de manta rijders heb je slopers en liefhebers.

en ik neem toch aan dat de liefhebers lid zijn van de club!

maar ik ben bang dat het al te laat is.

hopelijk wordt hij gewonnen door een omcn.

dan kan de sticker blijven zitten.

weet toevallige dat bij opel team eefde de afspraak is.

dat als de auto verkocht wordt de sticker ook verwijderd moet worden.

hopelijk wordt hij gewonnen door een omcn.

dan kan de sticker blijven zitten.

weet toevallige dat bij opel team eefde de afspraak is.

dat als de auto verkocht wordt de sticker ook verwijderd moet worden.

kijk dan zou bij omcn ook zo,n afspraak moeten komen.

wordt die auto toevallig gekocht door een lid of een nieuw lid

dan kan er sticker gekocht worden en zo komt het ook weer ten goede van de club.

kijk dan zou bij omcn ook zo,n afspraak moeten komen.

wordt die auto toevallig gekocht door een lid of een nieuw lid

dan kan er sticker gekocht worden en zo komt het ook weer ten goede van de club.

mja zijn genoeg manta die club sticker hebben waar niet leden mee rijden

punt 2

als zo belangrijk was dat sticker er af ging waarom niet effe voor verkoop der af gehaald

ach verder niet te druk over maken en straks gezelig met 30 manta s naar de bios heb je iig mooie avond

mja zijn genoeg manta die club sticker hebben waar niet leden mee rijden

punt 2

als zo belangrijk was dat sticker er af ging waarom niet effe voor verkoop der af gehaald

ach verder niet te druk over maken en straks gezelig met 30 manta s naar de bios heb je iig mooie avond

ed ben het met je eens.

bastiaan zoals eerder hier gezegd ,heb ik even gemaild omdat toen de auto werd gehaald ik geen tijd ervoor heb gehad , dan erbij via mail heb ik begrepen dat hij verwijderd zou worden maar aan de andere kant gezien er rijden er ook hier genoeg rond idd die niet lid zijn en zo'n sticker bij een sticker bedrijf gewoon laten namaken en ook al mag het niet ze doen het toch.

heb ook wel manta met duitse clubsticker er op tja zit me niet in de weg zeg maar

mischien dat dit juist wel goed is gaan er toch mischien wat naar mantaclub.nl

zoals johan zegt elk nadeel heb zijn voordeel

ed ben het met je eens.

bastiaan zoals eerder hier gezegd ,heb ik even gemaild omdat toen de auto werd gehaald ik geen tijd ervoor heb gehad , dan erbij via mail heb ik begrepen dat hij verwijderd zou worden maar aan de andere kant gezien er rijden er ook hier genoeg rond idd die niet lid zijn en zo'n sticker bij een sticker bedrijf gewoon laten namaken en ook al mag het niet ze doen het toch.

heb ook wel manta met duitse clubsticker er op tja zit me niet in de weg zeg maar

mischien dat dit juist wel goed is gaan er toch mischien wat naar mantaclub.nl

zoals johan zegt elk nadeel heb zijn voordeel

Dr_Antrax vanmorgen bij Giel gehoord, die gast snapt er echt geen ruk van. Maar wel lekker op de hype mee liften, en ondertussen afgaan als een gieter, omdat die maar halve feiten weet :P

@marcel, volgens mij was je ook maar net wakker...

Dr_Antrax vanmorgen bij Giel gehoord, die gast snapt er echt geen ruk van. Maar wel lekker op de hype mee liften, en ondertussen afgaan als een gieter, omdat die maar halve feiten weet :P

@marcel, volgens mij was je ook maar net wakker...

Terug
Naar boven