• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New kids manta te winnen

origineel gepost door Freestyler

Dr_Antrax vanmorgen bij Giel gehoord, die gast snapt er echt geen ruk van. Maar wel lekker op de hype mee liften, en ondertussen afgaan als een gieter, omdat die maar halve feiten weet :P

@marcel, volgens mij was je ook maar net wakker...

die gek heeft me wakker gebeld was vergeten me geluid van me telefoon uit te zetten:swear

had ook niet gelijk door dat ik de uitzending was. was dus letterlijk in half slaap aan de telefoon weet de helft niet meer wat ik gezegt heb :sleeping

Dr_Antrax vanmorgen bij Giel gehoord, die gast snapt er echt geen ruk van. Maar wel lekker op de hype mee liften, en ondertussen afgaan als een gieter, omdat die maar halve feiten weet :P

die gek heeft me wakker gebeld was vergeten me geluid van me telefoon uit te zetten:swear

had ook niet gelijk door dat ik de uitzending was. was dus letterlijk in half slaap aan de telefoon weet de helft niet meer wat ik gezegt heb :sleeping

origineel gepost door dr_antrax

Had het door, was ook net wakker.

"Zit ik in de uitzending?"

"Ja man, je zit er midden in!"

Dat wat je zei, kwam iig al niet erg positief over :thumbup

Dat weet ik nog, omdat ik me toen dacht "Zo Giel, snuif dat maar op"

Tip: Leg je telefoon in de woonkamer, en als je voor een selectief gezelschap bereikbaar wil blijven, neem een prepaid kaartje voor een oude (nood) telefoon, en leg die naast je bed.

Dan weet je ook zeker dat wanneer die afgaat, er ook echt iets niet klopt.

origineel gepost door dr_antrax

Had het door, was ook net wakker.

"Zit ik in de uitzending?"

"Ja man, je zit er midden in!"

Dat wat je zei, kwam iig al niet erg positief over :thumbup

Dat weet ik nog, omdat ik me toen dacht "Zo Giel, snuif dat maar op"

Tip: Leg je telefoon in de woonkamer, en als je voor een selectief gezelschap bereikbaar wil blijven, neem een prepaid kaartje voor een oude (nood) telefoon, en leg die naast je bed.

Dan weet je ook zeker dat wanneer die afgaat, er ook echt iets niet klopt.

Ik wil ook graag meedoen hieraan..

Zie net hier in het topic dat de eerste letter een J is,, ik heb zelf laatst de 2e letter doorgekregen op de tv.. Het stond gewoon rechts bovenin onder de 'making of' van new kids TURBO.

De tweede letter is een R

dus JR-..-..

Ikzelf doe graag mee omdat ik nu bezig ben voor mijn rijbewijs en daarna op zoek wil naar een auto, maar het toch allemaal erg duur is.

Ik ben daarbij een grote opel-liefhebber (dat wil zeggen, dat ik het echt haat hoe sommige mensen klassiekers kunnen verkrachten) en zo'n manta zou ik persoonlijk super vinden om te hebben. Of het dan de 'echte' new kids auto is interesseert me weinig.

Maar voor alle mensen die mee willen doen dus: JR-..-..

Ik blijf dit topic volgen om gemiste letters te ontdekken!

m.v.g. Bart Teeuwen

Terug
Naar boven