• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New kids manta te winnen

Je moet het kenteken in een facebook applicatie invullen:

Uiteraard moet je lid zijn van facebook, en moet je bij het openen van de applicatie aangeven dat al je facebook gegevens gebruikt mogen worden.

Een vet potje datamining dus :hmmz

De laatste letter kun je momenteel nog niet invullen in de applicatie, dus de laatste letter zal wel bij Giel gegeven worden, morgenvroeg.

Hoorde net op de radio dat Giel hem vandaag weg gaat geven...samen met Jodi Bernal geloof ik.

Hij is vanmorgen weggegeven aan een of andere Rick (zo rond kwart voor 8)

Schijnbaar heeft Giel de laatste letter ergens tussen 6 en 7 gegeven (de eerste letter van het eerste nummer van de new kids, broodje bak....)

En de eerste sms-er die het complete kenteken naar Giel gesmst heeft, heeft green magic gewonnen.

Hoorde net op de radio dat Giel hem vandaag weg gaat geven...samen met Jodi Bernal geloof ik.

Schijnbaar heeft Giel de laatste letter ergens tussen 6 en 7 gegeven (de eerste letter van het eerste nummer van de new kids, broodje bak....)

En de eerste sms-er die het complete kenteken naar Giel gesmst heeft, heeft green magic gewonnen.

Heeft ook nooit iemand gezegd dat het een bestaand kenteken moest zijn.

Er is zelfs gezegd geworden dat het een zelf verzonnen kenteken was.

Heeft ook nooit iemand gezegd dat het een bestaand kenteken moest zijn.

Er is zelfs gezegd geworden dat het een zelf verzonnen kenteken was.

origineel gepost door rabbitopc

ik dacht dat je hem alleen kon winnen door het kenteken door tegeven op facebook ?

Dat dachten er wel meer...

Blijkt maar weer wat voor instantie eye-works (of commedy central) is :puke

origineel gepost door Freestyler

Shit... was ik net te laat met smsen... :swear:swear:swear

Om half 7 gaf Giel de laatste letter, ik direct het kenteken gesmst, maar helaas was er dus nog iemand sneller.:(:(:(

origineel gepost door rabbitopc

ik dacht dat je hem alleen kon winnen door het kenteken door tegeven op facebook ?

Dat dachten er wel meer...

Blijkt maar weer wat voor instantie eye-works (of commedy central) is :puke

origineel gepost door Freestyler

Shit... was ik net te laat met smsen... :swear:swear:swear

Om half 7 gaf Giel de laatste letter, ik direct het kenteken gesmst, maar helaas was er dus nog iemand sneller.:(:(:(

Terug
Naar boven