• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New kids manta te winnen

ik zal je zeggen het is een eerste klas XXXXXXXX :thumbdown hij heeft niet eens het fatsoon om te reageeren op mijn vraag ,van mijn part mag hem de motor kapot lopen de eerste klas lul

en funky corsa ik ben nu toch meer voor goud :P

Voor de mensen die niet zo handig zijn met hyves...

Rick at the movie.

7 dec, 21:18 - 130 x gezien - door wie? Word Goldmember!

Ik ging met mijn vader naar de premiere van de New Kids Turbo film. Maar die was helemaal niet goed voorbereid.

De dresscode was cocktail, nou dat betekende in ieder geval: mannen in pak, ik helemaal een pak gehuurd.. naja,

We moesten verzamelen bij de golden tulip hotel, in Den bosch. Wij waren daar nog optijd dus zagen we aldoor de acteurs langs sjeezen van spanning.

Later kwamen de mensne van comedy central en jody bernal en toen gingen we met de manta naar die film.

We kwamen daar aan met jody bernal, hij liep al meteen weg het publiek in..

Toen zouden we eigenlijk een persmoment krijgen, niet gehad, ik was wel even geinterviewd door iemand van 3fm, dat was aan het begin van de rode loper.

toen gingen we weer bij die vrouw van comedy central en jody staan. toen draaide jody heel associaal ze rug een beetje weg omdat hij geinterviewd werd, en toen kwam er een grote beveiliger en die heeft ons toen bijna letterlijk naar binnen geduwt...

En toen waren we binnen.. nou ik stond op de gastenlijst, zeiden ze. Ik onze kaarten halen, sta ik er niet op. Ook niet op de lijst van comedy central. Toen kwamen net 2 mannen van CC binnen die we net hadden ontmoet, toen vroegen we het aan hun.. Die kregen het eerst ook niet mee -_- Toen gingen ze maar weer is iemand anders bellen.. en die kon wel aan die kaarten komen, hehe eindelijk.

Toen mochten we eindelijk naar de zaal, wel nog veel bners gezien!

Toen de film gezien, 2 uur lang ofzo

best leuke film alleen niet zo als ik bedacht had maar wel grappig!

Conclusie: Jody is een dubbele k: klein en klootzak.

Film is grappig

Rode loper is bijna in scene gezet en mag niks onbekens tussen zitten.

En ik ga nooit meer in pak voor 3 seconden rode loper.

als hij zo heeft gedaan zoals tegen mij om niet even uit fatsoen te reageeren zou ik me ook omdraaien en weglopen maar ik zal me er wel te druk om maken ,maar goed fatsoen is wel als iemand iets vraagd om ff te reageeren en op dat gebied is hij gewoon een stoeppampert

Voor de mensen die niet zo handig zijn met hyves...

Rick at the movie.

7 dec, 21:18 - 130 x gezien - door wie? Word Goldmember!

Ik ging met mijn vader naar de premiere van de New Kids Turbo film. Maar die was helemaal niet goed voorbereid.

De dresscode was cocktail, nou dat betekende in ieder geval: mannen in pak, ik helemaal een pak gehuurd.. naja,

We moesten verzamelen bij de golden tulip hotel, in Den bosch. Wij waren daar nog optijd dus zagen we aldoor de acteurs langs sjeezen van spanning.

Later kwamen de mensne van comedy central en jody bernal en toen gingen we met de manta naar die film.

We kwamen daar aan met jody bernal, hij liep al meteen weg het publiek in..

Toen zouden we eigenlijk een persmoment krijgen, niet gehad, ik was wel even geinterviewd door iemand van 3fm, dat was aan het begin van de rode loper.

toen gingen we weer bij die vrouw van comedy central en jody staan. toen draaide jody heel associaal ze rug een beetje weg omdat hij geinterviewd werd, en toen kwam er een grote beveiliger en die heeft ons toen bijna letterlijk naar binnen geduwt...

En toen waren we binnen.. nou ik stond op de gastenlijst, zeiden ze. Ik onze kaarten halen, sta ik er niet op. Ook niet op de lijst van comedy central. Toen kwamen net 2 mannen van CC binnen die we net hadden ontmoet, toen vroegen we het aan hun.. Die kregen het eerst ook niet mee -_- Toen gingen ze maar weer is iemand anders bellen.. en die kon wel aan die kaarten komen, hehe eindelijk.

Toen mochten we eindelijk naar de zaal, wel nog veel bners gezien!

Toen de film gezien, 2 uur lang ofzo

best leuke film alleen niet zo als ik bedacht had maar wel grappig!

Conclusie: Jody is een dubbele k: klein en klootzak.

Film is grappig

Rode loper is bijna in scene gezet en mag niks onbekens tussen zitten.

En ik ga nooit meer in pak voor 3 seconden rode loper.

als hij zo heeft gedaan zoals tegen mij om niet even uit fatsoen te reageeren zou ik me ook omdraaien en weglopen maar ik zal me er wel te druk om maken ,maar goed fatsoen is wel als iemand iets vraagd om ff te reageeren en op dat gebied is hij gewoon een stoeppampert

het is een sump , ik had hem zefs nog het 1 en ander willen vertellen waar hij iets aan had maar als hij zo doet vliegt ie maar een end op en idd beter baasje maar we zien het wel

Kreeg net van die kneus toch n krabbel...

He knul, ben je nou zo jaloers dat ik een auto heb gewonnen en jij niet?

Dan je gewoon maar wat beter je best moeten doen.

En elke auto is gemaakt om mee te rijden, als je niet weet wat dat betekent moet je even in de dikke vandale kijken.

Hellaas zijn zijn krabbels prive en heeft hij ze www tegen reacties ook af geschermt, want n looser is dat zeg, Hoop dat iemand de manta Jat of dattie in de soep loop want dit verdient geen enekele manta:o:(

het is een sump , ik had hem zefs nog het 1 en ander willen vertellen waar hij iets aan had maar als hij zo doet vliegt ie maar een end op en idd beter baasje maar we zien het wel

Kreeg net van die kneus toch n krabbel...

He knul, ben je nou zo jaloers dat ik een auto heb gewonnen en jij niet?

Dan je gewoon maar wat beter je best moeten doen.

En elke auto is gemaakt om mee te rijden, als je niet weet wat dat betekent moet je even in de dikke vandale kijken.

Hellaas zijn zijn krabbels prive en heeft hij ze www tegen reacties ook af geschermt, want n looser is dat zeg, Hoop dat iemand de manta Jat of dattie in de soep loop want dit verdient geen enekele manta:o:(

vind het allemaal een beetje nutteloos dit, hier kopen mensen otch ook mantas en parkeren em in de sloot of trekken hem uit mekaar.

en over dat nieuw kids gebeuren was vanaf het begin al duidelijk dat ze zouden raggen met zo een auto, zijn er hier ook genoeg die dat doen, dus vind het allemaal beetje doormekkere over wat al duidelijk was.

x tinction ,dit is prive mij duidelijk gemaakt nadat de auto gewonnen was.

voederbiet sommige mekkeren misschien door mssr het is gewoon zo ,in eerste instantie gewoon gefeliciteerd verder niks en ineens was er een onduidelijk mailtje dat de manta kapot was via comdedy central verkregen maar niet duidelijk gezegd wat er was dus heb ik uit fatsoen gevraagd wat er was of hij het misschien wist ,hier heeft hij niet 1 keer op gereageerd ik heb de poging 3 keer netjes geprobeerd aangezien ik de eigenaar ben geweest en een aantal dingen nog wist wat cc niet heeft gezegd en ik nog wat had liggen van de auto wat cc was vergeten maar hij heeft niet het fatsoen om te reageeren en ja ik stoor me eraan miss ben ik anders dan maar als ik een auto met zo'n waarde zou kopen en ik zou in dit verhaal staan zou ik wel even wat latenw eten uit fatsoen en zo kan ik nog ff doorgaan ,maar hoop dat je me punt snapt , ja ik wet voor degene die dit lezen hij is verkocht enzo bla bla bla maar wat ik heb afgesproken en wie of wat is niemand bij geweest dus voordat er mensen oordelen gaan bedankt voor er even verder over na te denken dan :)

dit laatste ivm reageere n etc staat ff los van jou reaktie voederbiet;)

Terug
Naar boven