• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New Kids Turbo voorfilmpje!!

@Astralfred wrote:Afgelopen zaterdag hebben ze voor Nitro gedraaid op een voetbalveld bij ons in de buurt, las het helaas te laat in de krant, anders was ik ekkes wezen kijken ;) .

Op tv Gelderland zeiden ze dat er niet veel te zien was.

Het was zeer goed afgezet en afgeschermd.

hier in hoogeveen is er een promo gemaakt.

" onclick="window.open(this.href);return false;

explosie is alleen nep, staat wel een filmpje naast dat ei voor oud ijzer weg gaat

morgen word er nog weer 1 gemaakt met 2 manta's als dat filmpje er is zal ik hem ff posten :P

@soepkiepe wrote:hier in hoogeveen is er een promo gemaakt.

explosie is alleen nep, staat wel een filmpje naast dat ei voor oud ijzer weg gaat

morgen word er nog weer 1 gemaakt met 2 manta's als dat filmpje er is zal ik hem ff posten :P

het is sowieso zo nep als maar kan niet alleen de explosie

@Opelkees wrote:@soepkiepe wrote:hier in hoogeveen is er een promo gemaakt.

wat is er nog meer nep dan? het is een promo he, dus de rest is wel echt gebeurt hier bij de bios in hgv, alleen de explosie is nep meer niet

@soepkiepe wrote:@Opelkees wrote:@soepkiepe wrote:hier in hoogeveen is er een promo gemaakt.

wat is er nog meer nep dan? het is een promo he, dus de rest is wel echt gebeurt hier bij de bios in hgv, alleen de explosie is nep meer niet

ik vind het gewoon een slechte namaak ;)

Terug
Naar boven