• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New Kids

hank is ook wel erg gesellie met carnaval en optocht.en dan de afterparty,s in de kroegen of in de jachthaven.helaas dit jaar ben ik niet te vinden tussen de carnavalspersonen.dit omdat mn opa en oma er niet zijn in hank.volgend jaar weer misschien

ik ben de afgelopen paar weken toch al enkele keren benadert ofdat ik hem niet uit wilde lenen voor de carnavals optocht,

maar ik waag 't er niet op, stelletje zatlappen, je weet nooit hoe dat je 't ding terug kan verwachten!

Iedereen kijkt dan wel naar jou auto :wub

Maar tja als grappenmakers denken op de motorkap te liggen of erger over de auto heen te lopen. Flesjes bier gooien en kinderen met die spuitbussen.

Tja tis zo dubbel dan :cry

Zo, de carnaval zit er al weer op! Was weer mooi! Helaas tijdens beide optochten zijn we gedisqualisifeerd (ofzoiets) vanwege de rook.. Was ook af en toe ook te onnut..

Hierbij de imitatie 'New Kids' Manta

383121348.jpg

383121349.jpg

383121353.jpg

383121355.jpg

origineel gepost door JOZO

Zo, de carnaval zit er al weer op! Was weer mooi! Helaas tijdens beide optochten zijn we gedisqualisifeerd (ofzoiets) vanwege de rook.. Was ook af en toe ook te onnut..

383121348.jpg

383121349.jpg

383121353.jpg

383121355.jpg

eeeh kan me vergissen maar dat is geen Manta :P

In Neede hadden ze dit jaar een Astra gebruikt :P

Heb er geen foto van gemaakt was geen Manta :angel

Reden dat ze geen Manta hadden was dat ie te duur is :jerry:jerry:jerry

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

origineel gepost door JOZO

383121348.jpg

383121349.jpg

383121353.jpg

383121355.jpg

eeeh kan me vergissen maar dat is geen Manta :P

imitatie 'New Kids' Manta

niet voor niks imitatie

Om er een lopende Manta voor te gebruiken is een beetje zonde.. Het gaat maar om het idee

Ja dat was wel lachen....ook gewoon de supermarkt in en wat moesten we hebben? bier! "hey, verrekte mongool"

019.jpg

017.jpg

014.jpg

origineel gepost door marcV

Hier nog wat plaatjes van de optocht in Lobith...

14022010003.jpg

14022010004.jpg

14022010002.jpg

moet wel zeggen vind hem erg leuk geworden.. enige mijne is een b1 met 2 sleuven aan de voorkant :P

Terug
Naar boven