• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NGK Iridium VS Bosch F5DP0R

[rquote=1906856&tid=131737&author=Astra-sjezer]Welke elektroden afstand gebruiken jullie bij de Bosch F5DP0R?

Ik zie vaak 0,6 of 0,7 bij gekietelde Z20LETs? Wat is de standaard afstand van de Bosch F5DP0R?[/rquote]

0.6096 mm

Electrode tip material : Platinum

Series : OE Type Premium Class

Gap size : 0.6096 mm

Reach : 19 mm

Thread size : 14 mm

Quantity sold : Sold individually

Product fit : OE replacement

Electrode core material : Platinum

Plug type : Resistor

Condition : New

Nee ben er zeer tevreden mee!! Volgende keer weer deze. Heb trouwens niks aan de elektroden afstand veranderd, gewoon gelaten zoals t was.

[rquote=1907778&tid=131737&author=jason][rquote=1907735&tid=131737&author=DarkplayeR-69]kan nog goedkoper:P

http://www.rockauto.com/

€7.68 per stuk...:D

€30,72 voor 4 + €14.06 verzendkosten = €44,78[/rquote]

:o

dat scheelt een berg[/rquote]

Zeker ik heb er ook bijna € 70,- voor betaald... :o

mijn collega waarschuwde mij voor de prijzen van rockauto

vaak bestellen zij zelf bij een bedrijf wat niet naar europa verstuurd

en dan komen er nog de interne verzendskosten overheen

[rquote=1911012&tid=131737&author=corsa2.016v]mijn collega waarschuwde mij voor de prijzen van rockauto

vaak bestellen zij zelf bij een bedrijf wat niet naar europa verstuurd

en dan komen er nog de interne verzendskosten overheen

[/rquote]

Ja klopt heb toen voor schiphol nog een paar euro overgemaakt.

Kreeg ik achteraf nog op de post...

Maar dacht dat het 6 euro was weet het niet meer zkr.

Dus zeg dat ze daar dan €51 kosten per 4.

Ik rij nu ook met deze bougies en mijn C Let is nog nooit zo Rap geweest.Ik begin nu redelijk te geloven dat ie de 285ps 410nm aardig redt.Daarvoor schommelde de Turbo druk. 0.6-1.3 0.6-1.3 heel irritant, maar dat is nu over.Ik snap wel dat SW16v gek is van deze bougies.

Ik denk dat ik ze ook maar eens ga proberen, heb bij mij het idee dat hij vooral in z'n 4) turbo druk verliest of net lijkt of hij wat inhoud.

Nou staat wel me airco aan, maar dat kan toch niet zoveel vermogen weg trekken dat het zo merkbaar is met 275pk.

Heb me auto gekocht toen hij 65.000km gelopen had dus zit ook nog een kans in dat de bougie's niet zijn vervangen bij de 60.000 als hij toch al van plan was om hem weg te doen.

Valt dat aan de bougie te zien?

edit: Zijn die Bosch F5DP0R eigelijk ook wel voor de z20leh te gerbuiken? Kan ze alleen vinden daar z20let bijstaat

nee he zijn deze NGK PFR6T-G

a9d81.jpg

heb de bosch f5dp0r er nu ook inzitten het stotteren is weg maar heb nu de indruk dat mijn boost minder agresief inslaagt

nog tans geeft mijn boost meter nog steeds 1.5bar

ik heb weer een geval appart denk... :thumbdown

mijn z2oleh ging juist haperen met de f5dp0r ook bij eds op de bank...

ik had ook mijn orginele z20leh bougies bij me en met die erin alles perfect geen enkele hapering...

ik dacht misschien is er wat miss met 1 van de bougies ofzo maar zagen er allevier het zelfde uit werkte wel gewoon goed dus...

hebben me 85 euro gekost bij dhz twente heb er mischien 400km mee gereden als iemand intresse heb voor 50 euro mogen ze weg

Heb de f5dpor ook zitten en ik vind net zoals needlefreak dat mijn boost ook minder agresief inkomt.

Heb wel de indruk dat mijn verbruik wat minder is , ofwel is dit maar een gedacht .

Nadat mijn korte route erop zit ga ik het verschil tussen de f5dpor en de originele eens uit testen .

Terug
Naar boven