• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NGK Iridium VS Bosch F5DP0R

voor de gein zouden mensen met een let ook is de leh bougies moeten proberen als je paar tientjes over heb :-P die zijn ook al standaard platinum en rijd de mijne gewoon top op met mijn vermogen

De LEH bougies proberen?? Is gewoon 2 elektrodes die erop zitten. Is niet zo bijzonder hoor. Is volgens collega hetzelfde als de standaard bougie van GM.

Indien er verschil in zit graag even foto of nummer van het onderdeel.

ik heb een setje van 4 Bosch F5DP0R besteld via een vriend van me voor 30.50 :P is ff kijken hoe dat bevalt.

@royv10 wrote:nee he zijn deze NGK PFR6T-G

a9d81.jpg

Is leuk, maar de originele bougies daar staat GM op. En zien eruit zoals onder.

Zie plaatje:

http://www.carok.nl/webshop/ontstek...stra-calibra-combo-corsa-meriva-omega-tigra-v" onclick="window.open(this.href);return false;

Is heel leuk ja..

Heb je wel is leh bougies zelf bij de dealer gehaald dan?

Ik wel en kreeg deze in een gm verpakking mee

En het vxr blok wat ik gekocht had zaten ze ook in ik heb er 2 paar van dus ik heb toch echt gelijk

Gewoon rommel :jerry

Er zijn ok zelfs bougies met een soort van ster erop :D

met een verkoop praatje dat je er meer pk door krijgt...

WG6M6244_x.jpg

Maar volgens mij zijn die met 1 of 2 vingers het beste.

Ngk maken hele sterke bougi"s dus het stotteren en slechts lopen komt volgens mij door het niet weten welke bougi erin moet en het niet afstellen van de bougi.

After going back and forth trying to figure out what plugs to buy I finally got set on NGK Iridiums and ordered the BKR7EIX.

Well after correctly gapping them to .040 I noticed how much of an angle the ground strap now had.

At the out of the box gap of .032 the electrode was oriented about .020 in from the end, at .040 it was in about .008.

I couldn't install a plug that looked like this.

So I called NGK and was informed that the BKR7EIX was available in a few gap settings, the regular one was @ .032 the BKR7EIX-11 was @ .044 and was also available as larger as .060

The 11 stands for 1.10mm like the stock plugs 10 stands for 1.04, these are 100% easier to gap and look 300% better when set at .040 too!

Just thought I would pass this along.

Zoals je ziet is de ngk BKR6EIX BKR7IX BKR8IX in verschillende gaps te krijgen en je zal voor jouw motor de perfecte gap nog kunnen afstellen wat ik hier in het forum bijna niet tegenkom maar wel op engelse z20let fora"s

NGK IRRIDIUM VOOR OPEL

BKR6EIX 200-260pk

BKR7EIX 260-350pk

BKR8EIX 350-450pk

Terug
Naar boven