midnight black
Woont hier bijna
Roep ik altijd dat Opels sleutelvriendelijk zijn en dat iedereen tenminste simpel een lampje kan vervangen in plaats van eerst een halve auto af te moeten breken... Vandaag H7 lampje van een Corsa D vervangen (bijrijderskant) wat een geklungel. Volgens het boekje zou alleen maar de aanzuigslang van het luchtfilterhuis eruit moeten, maar dan moet je echt vrouwenhanden hebben 
Het luchtfilterhuis verwijderd en toen was het nog een :swear systeem! Systeem zoals ondermeer op Astra G/ Zafira A zit waar je de lamp in een houdertje steekt wat je vervolgens er zo in zet zonder irritante kapjes is echt 10x beter. (zal wel te duur geweest zijn) Zo dat wou ik even kwijt , nu hopen dat Opel zelf ook op dit forum zit en iets van ons aanneemt
Het luchtfilterhuis verwijderd en toen was het nog een :swear systeem! Systeem zoals ondermeer op Astra G/ Zafira A zit waar je de lamp in een houdertje steekt wat je vervolgens er zo in zet zonder irritante kapjes is echt 10x beter. (zal wel te duur geweest zijn) Zo dat wou ik even kwijt , nu hopen dat Opel zelf ook op dit forum zit en iets van ons aanneemt