@TWA wrote:@Vectra-gts C wrote:@TWA wrote:Ach...ben een spits rijder en kom uit Amsterdam...nog net geen dagelijkse sleur, maar maak veel mee.
Glashamer...is legaal, makkelijk naast je neer te leggen, en in uiterste gevallen van geweld goed als verdediging te gebruiken. Beginnen bij de handen of benen, in uiterste verdediging de schedel :vertag
Niet dat ik mensen aan spoor op geweld hoor :angel :angel :angel
Mijn ervaring: Jong petje (ongeveer 18 a 19) uit woestijnland boven in Afrika voor me, gaan optrekken bij het stoplicht van een 70 km weg. Blijft 40 rijden, auto's voor em lopen uit. Heb veel geduld maar dat was op een gegeven moment op. Ik rechts er voorbij, kijk em aan, maakt hij gebaren (jah de bekende). Ik er langs met de gedachte van 't zal wel.
Mn 2.5 V6 was iets sneller dan zn Peug 1.06 dus was em snel kwijt.
Sta voor t volgende stoplicht te wachten, komt ie aanrijden met lichtseinen. Mijn reactie: auto in zn achteruit en vol naar em toe. Schrikt zich de pleuris, moest vol in de ankers. Hij uitstappen, maar keurig naast zn auto blijven. Ik bleef zitten, was een zware regenbui aan de gang.
Geen last meer van em gehad :jerry en hij een nat pak king:
We hebben allemaal net zoveel recht op de weg, en zal nooit als eerste iets starten, ik koel wel af, maar andere denken daar heel anders over...ik rek alleen niet voor ze. Tot daar en niet verder.
Greetz Emiel
ik vind je verhaaltje zeer mooi maar je hoeft andere forumleden niet te beledigen, want dat een noord-afrikaan iets doen wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.
Sorry voor jouw aangepast :thumb
dankjewel