• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw Astra F Forum gestart

Waarom maak je niet gelijk een wat professioneler forum? Registreer een domeinnaam met webhosting en zet simpel en snel een forum op. Just my 2 cents, want dit nodigt niet echt uit om te registreren. Succes!

@SjoerdB wrote:Waarom maak je niet gelijk een wat professioneler forum? Registreer een domeinnaam met webhosting en zet simpel en snel een forum op. Just my 2 cents, want dit nodigt niet echt uit om te registreren. Succes!

ja, daar heb je gelijk in.

dit heeft ook zeker in mijn gedachten gelegen.

maar dan?

ff de reden waarom ik er voor gekozen heb om het eerst zo te doen.

er zijn tig forums over auto's, dus ik vroeg mij af als het eigenlijk wel zin had om er nog maar eens 1 er bij aan te maken.

het forum wat ik nu heb is gratis, dus baat het niet schaat het niet, met dat idee ben ik het via daar gaan doen.

plus, als ik eens kijk naar het corsa a forum en het d kadett forum (beide ook via forum 2 go) loopt het daar goed.

als dit astra forum actief gaat worden ligt het ook wel in mijn bedoeling om er meer om heen te doen, maar dat is nog afwachten.

ook kan ik dan wel eens kijken voor een ander forum.

wat ik wel kan doen is nog ene paar dingen aan het huidige forum veranderen, de layout en zo.

in ieder geval, je bent de 1e met zo commentaar, dat stel ik wel op prijs ;)

en ik zal van de week even kijken als ik de site wat aantrekkelijker kan maken ;)

voor als nog is het eigenlijk gewoon een "probeersel" om te zien als het wel zin heeft.

Terug
Naar boven