Wijze woorden ??
Beiden even intelligent precies. Maar ja jullie zaten of zitten in een select groepje die peebeetjes nazr elkaar versturen (zie ergens vroeger gemeld door 1 van jullie opperhoofden) waar waarschijnlijk heel wijze praat verkocht wordt.
Leg de bal nu niet bij een ander ;
1) namen veranderen.... wie begon ooit met schelden ? (Als ik me niet vergis iets met "zeik...." waarschijnlijk keek deze poster, ook net hierboven aan het woord geweest, in de spiegel op dat moment. Check maar even.
Ook racistische taal schuwde jullie selecte clublid niet. Ik sprak hem daar op aan. Check maar even. Hij beschreef een Afrikaanse persoon nogal racistisch maar nu zal jullie geheugen jullie weer in de steek laten vermoed ik.
2) dit topic of forumpje zou blijkbaar eerder voor jullie weggelegd zijn. Jullie willen weeral in the picture komen maar schuiven het weer in een ander zijn schoenen.
3) neem nog eens een les begrijpend lezen. Ik legde al uit hoe ik behandeld werd bij het ophalen vd wagen. Nog 1 keer dus.... vrijdag 17.45u wagen mogen ophalen. Nog welgeteld 1 lampje boven een laptopje brandde. 1 administratief bediende aanwezig zonder technische kennis. Niemand anders meer present. Al blij dat de wagen klaar was en ook startte. Waarschijnlijk wilde niemand Ge onfronteerd worden met eventuele vervelende vragen (waar ze geen antwoord op hebben).
4) problemen : doe eens geleerd. Problemen hierboven meer dan genoeg opgelijst. Mocht je daar al slechts eentje van kunnen oplossen dan zou je je wel terecht een echte man kunnen noemen. Bij mijn wagen zou 1 beschadigingetje vinden waarschijnlijk zo goed als alles verhelpen. Maar de dealer noch opel wil daar de tijd niet aan spenderen. Iets van een naald in een hooiberg zeiden ze. Tja, zou niks opbrengen he... buiten garantie zou een andere zaak geweest zijn.. kassa kassa.
5) wat ik elk moment van de dag of nacht doe gaat je helemaal niks aan. Welk uur ik reageer of niet weet je precies heel goed. Een kenmerk van een gefrustreerd en grobsedeerde mens laat je blijken. Die ene poster hierboven ging zelfs mijn posts tellen, hoe gek kan je worden. Ik vraag me af op hij wel correct telde.
6) oplossen van de problemen ben jezelf verantwoordelijk voor zegt ene schopper1, sorry, schipper1. Met uw redenering mogen heel wat mensen blij zijn dat jij hun garagist niet bent dan ,schipper1. Jij zou enkel euro's incasseren en dat de klanten dan uw kl.... kus.... dat bedoel je eigenlijk.
6) oplossen van problemen....
Zelf heel wat verantwoordelijkheid genomen hoor. Eerste jaar meest aantal van de gemaakte kilometers naar 3 verschillende garages van dezelfde dealer gebold. Maanden de wagen kwijt geweest. Techniekers, mastertechniekers, ingenieurs verschenen en verdwenen. Oplossing : 0
Blijven rijden, video's opnemen mails sturen enz enz. Kansen gegeven aan dealer en flopel. Noppes dan maar rechtsbijstand die niet twijfelde en rechtszaak startte en ja, nog steeds bezig. Lachwekkend maar zo is het. Geduld is een schone deugd.
7) rondje Efteling vandaag ; ik bespaar je de lijst van wat allemaal niet functioneerde...
8) ene zegt hier in een topic ; mocht ik een echte vent zijn dan was het al opgelost....
Jaja, hoorde al van die stoerdoenerij en grote mondpraat. Iemand zei : "hoh,ik had de wagen al lang door de vitrine vd dealer gereden"" vreemd, zou dat helpen om de wagen terug in orde te krijgen ? Doorheen een magische wand rijden of zoiets...
Nog een ander stelde voor de wagen voor de voordeur van de dealer te parkeren. Hm, heb ik ook mijn twijfels bij of dat zou werken
8) Conclusie : niemand kan deze rotte flopel genezen ook jullie niet. Stop met janken en ga jullie overzeese bolide voltanken.
9) tot slot : of mijn antwoorden nu lang of kort zijn gaat je geen fluit aan maar blijkbaar doe je toch moeite om te lezen, echter begrijp je niet steeds alles of ben je leesblind. In dat laatste geval kan ik je uw geëmmer vergeven.
10) jullie zijn echt geen mannen van jullie woord. Hoeveel keer zou je het hier afbollen en niet meer reageren meldden jullie.... wederom leugens, jullie zijn er nog steeds.
Jullie komen graag in aandacht weliswaar in negatieve zin.
Ik breek deze rampwagen terecht af, jullie richten zich op personen.
11) tot straks
12) vergeten : hoe lachwekkend en gefrustreerd moet je zijn om dit forum met dit topic te vervuilen. Ga op het forum van jullie nieuw merk mensen met problemen euh....ja, afzeiken noemen jullie het met jullie beperkte woordenschat
13 ) PS: Dat jullie oplossing geven in de aard van dat een gevarendriehoek niet vierkant is klopt. Maar echte serieuze problemen oplossen.... daar passen ook jullie. Allez, leg me dan snel uit waarom deze ochtend de standaard opstaande automatische grote licht functie niet aan stond en op geen enkele manier aangezet kon worden. Drukken op dat ene knopje op de linker hendel hoor ik je zeggen... idd, hoe hard moet je drukken dan ? Misschien iets gemakkelijker voor jullie geleerde bollen. Hoe komt het dat de automatische wiswasfunctie geen fluit deed bij stevige regen deze morgen en bij enkele druppels, die je rijdend kon ontwijken, ze dan als een gek gaan headbangen ?
14) ik ben blij dat ik mijn reactie kort kon houden anders zouden jullie daarover weer kunnen janken
15) sorry, vergeten. POSITIEF (voor mij) 7,2 L op 100 km de laatste 9999 km. Net hetzelfde als bij het begin. Hopelijk gaat dit mormel binnenkort niet meer olie dan benzine zuipen.