• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw hier met wat vraagjes

vectra99

Post weinig
hoi allemaal, ik ben jan, kom uit de betuwe en ben 21 jaar,

nadat ik al een poos actief was op het vectra gedeelte omdat ik ook een vectra rij, kom ik nu ook hier wat vaker

omdat ik sinds kort in het bezit ben van een c kadett coupe.

Heb hier wat vraagjes over,

waar kan ik onstekingsonderdelen kopen?

mijn kadett heeft rondom nog trommels maar er is ook een rembekrachtiger geplaatst,

mij is verteld dat dit niet helemaal klopte. Wat is hiervan waar en hoort een kadett met rondom trommels een bekrachtiger te hebben?

hoor graag jullie ervaringen hiermee

wat voor QPe ??? 1200?? rondom rommeltremmen?ontsteking , ducelier of bosch.... ga naar de automaterialen zaak, hebben ze wel

ontstekingskap met schroefjes?? of klipjes, met inwendige of uitwendige condesator. Contactpunten corsa a 1.0 liter is het zelfde!

oud...... nee geen rembekrachtiger, was na 1975 pas. met Skijven!@

wat voor QPe ??? 1200?? rondom rommeltremmen?ontsteking , ducelier of bosch.... ga naar de automaterialen zaak, hebben ze wel

ontstekingskap met schroefjes?? of klipjes, met inwendige of uitwendige condesator. Contactpunten corsa a 1.0 liter is het zelfde!

oud...... nee geen rembekrachtiger, was na 1975 pas. met Skijven!@

De eerste kadettjes C1 hadden rondom trommelremmen. Deze heeft nooit een rembekrachtiger.

Ook de eerste kadettjes met schijfremmen hebben nog geen bekrachtiger trouwens;)

Ik geloof niet dat het kwaad kan om er een op te hebben, alleen remt hij een stuk harder zonder zelf veel kracht te zetten.

Onderdelen voor de ontsteking kun je inderdaad halen bij de betere automaterialen zaak.

De eerste kadettjes C1 hadden rondom trommelremmen. Deze heeft nooit een rembekrachtiger.

Ook de eerste kadettjes met schijfremmen hebben nog geen bekrachtiger trouwens;)

Ik geloof niet dat het kwaad kan om er een op te hebben, alleen remt hij een stuk harder zonder zelf veel kracht te zetten.

Onderdelen voor de ontsteking kun je inderdaad halen bij de betere automaterialen zaak.

ja het is een 1200s met bosch onsteking.

Er zit wel een rembekrachtiger op maar is mee gerotzooid en is nu in ieder geval niet aangesloten maar pedaal zit helemaal onderin.

Misschien eerrst maar is goed schoonmaken en goed afstellen.

ja het is een 1200s met bosch onsteking.

Er zit wel een rembekrachtiger op maar is mee gerotzooid en is nu in ieder geval niet aangesloten maar pedaal zit helemaal onderin.

Misschien eerrst maar is goed schoonmaken en goed afstellen.

Terug
Naar boven