• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw hier - Vectra GTS

Goeiemiddag mensen!

Ik heb nog maar pas een Vectra GTS gekocht en volgde hier toch al even een aantal topics , dus wilde mezelf ook maar even voorstellen.

Mn naam is Philippe, ben 23 en ik ben afkomstig uit noord provincie Antwerpen.

Ik reed nu amper een jaar rond in een VW Polo 6n, en nog maar sinds juni zonder begeleider. Nu ja, ik vond vanaf het begin al wel dat de Polo aan de kleine kant was en hoopte dat het wel zou wennen ... Niet echt dus.

Na heel lang wikken en wegen kwam ik met mijn budget (4-5000 eur) telkens weer uit bij de Vectra C. Als ik eender welke andere wagen van andere merken, maar met zelfde bouwjaar (2002-2006) en zonder TE veel kilometers (80 - 130 000 km) , EN met de nodige opties, EN een sedan type koetswerk...

Als ik die wagens vergeleek met een Vectra met die specs, leken de andere modellen altijd heel erg oubollig en minderwaardig. Ofwel waren ze te duur, teveel kilometers, ...

Zo heb ik gekeken naar Passat, Jetta, 306-406, C5, 3-reeks, Laguna, alfa156, Carisma, Galant, s40, Saab, ... Al deze modellen vielen voor mij persoonlijk in het niets als ik er eentje zocht met niet te veel km, en zelfde bouwjaar / prijsklasse, en ze dan naast de Vectra plaatste.

Dus lang verhaal kort :twisted: een vectra moest ik hebben.

Toevallig kwam ik dan nog uit bij een betaalbare GTS, niet te ver van bij mij thuis, niet te veel km, enzovoort.

Ik ben hem gaan bezichtigen 2 weken geleden, en de vorige eigenaar was echt een onderhoudsfreak.

Hij heeft er echt voor gezorgd alsof het zijn kind was. Dit merk je ook aan het koetswerk, het interieur,... Er zijn ook net veel grote kosten gebeurd zoals distributieriem, koppeling, vliegwiel, enzovoort.

Ik hoef dus niet meer te vertellen dat ik er meteen verliefd op was en meteen een voorschot betaald heb. 1 week geleden heb ik hem dan opgehaald en nu staat hij hier voor de deur te blinken :lol:

Ik zou er echt amper gelukkiger mee kunnen zijn. Hij heeft bijna alles dat ik op dit moment wil in een wagen, en zelfs een paar extras dat voor mij niet hoefden.

Om dan van een koekedoosje als een polo 6n naar een vectra GTS te gaan, na amper een half jaar alleen rond te rijden... Fantastisch. Wat een enorm verschil in luxe, wegligging, verbruik, power, rijcomfort, ruimte, enzovoort.

Dit zijn de specs:

Opel Vectra GTS

1.9 DTi

bj 2005

Kmstand: 123 000

120 pk

Opties:

ABS

Airco

Lederen interieur

Verwarmde zetels voor

Verwarmde buitenspiegels

6 airbags

Cruise control

Voor en achter mistlampen

En dan natuurlijk al de standaard gts opties (misschien dat enkele hierboven ook standaard zijn!)

Fotos:

t5j0a8.jpg

f2izr8.jpg

30nf68p.jpg

new6de.jpg

14ky2p.jpg

Voila, dat is mijn GTS waar ik op dit moment super trots op ben.

Seeyaaa!

Vas 8)

Terug
Naar boven