Beste Opel liefhebbers 
Mijn naam is Gerard en voor vrienden ben ik Bollie (verwijzing naar mijn achternaam) Ooit begonnen met Franse auto's zoals Visa, BX, CX, ZX en ga zo nog maar even door
Letterlijk door schade en schande rijker geworden want fransen kunnen echt geen auto's bouwen
uke Zo zei een Citroënmonteur eens tegen mij toen ik wat advies wou over een CX GTi Turbo II... "CX? dan moet je er 2 kopen, een om in te rijden en de andere voor de onderdelen" :shock:
Mijn laatste auto's waren BX-en
uke
uke
uke Maar toen 
Mijn huidige vrouw reed voor het eerst in haar Corsa-tje bij mij het terein op en toch haar auto-tje maar even nader bekeken, en een stukje in gereden en wat een heerlijk auto-tje was dat
Wel de nodige roest maar daar stonden Opel-s toen wel om bekend, zoals bij de wielkasten en deuren. Maar ik was om king: Nu een paar jaar verder gereden in een Opel Astra Station 1.7 Turbo Diesel (F) later weer een Astra Station (G) maar daar ging helaas voor een paar weken terug de brandstofpomp van kapot :cry Volgens AVA Groningen waren dit toch wel dure dingen en op de sloop moeilijk te krijgen. Afscheid van nemen was hun advies... Even goed zoeken op MP en we zagen bij een handelaar (waar anders
) een Vectra 1.8 16V Station voor een hele nette prijs (900 Euro) Proefritje gemaakt en de koop was rond. (foto laat ik jullie nog zien)
Hoop een plezierige tijd te hebben hier op dit forum en ik verstop me niet achter mijn nickname en zo ben ik ook veel te vinden op het Motor-Forum en het Duik--Forum
Gerard (bollie)
Mijn naam is Gerard en voor vrienden ben ik Bollie (verwijzing naar mijn achternaam) Ooit begonnen met Franse auto's zoals Visa, BX, CX, ZX en ga zo nog maar even door
Mijn laatste auto's waren BX-en
Mijn huidige vrouw reed voor het eerst in haar Corsa-tje bij mij het terein op en toch haar auto-tje maar even nader bekeken, en een stukje in gereden en wat een heerlijk auto-tje was dat
Hoop een plezierige tijd te hebben hier op dit forum en ik verstop me niet achter mijn nickname en zo ben ik ook veel te vinden op het Motor-Forum en het Duik--Forum
Gerard (bollie)