• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw lapje gezet achterlicht nu steeds melding licht defect

Hallo

in de week heb ik een nieuw lampje gestoken in mijn rechterachterlicht (remlicht) 12v en 21 Watte maar deze brand nu en telkens komt op het schermpje in de wagen rechts achterlicht defect als aan mijn rem kom, maar deze werkt hoe kan ik deze resetten of verhelpen het originele was ook 12v en 21watte dus deze zijn dezelfde gebleven.

groetjes Patrick

Hallo

bedankt voor de reactie ,maar dit lampje is enkelpolig en heeft aan de onderzijde maar 1 bolletje dus veel kan je niet verkeerd doen ,ik vind het een eigenaardige zaak zo simpel en toch treed er telkens die fout op , heb het lampje er al uitgehaald opnieuw er ingezet en hetzelfde resultaat ,foutmelding

groetjes Patrick

Hallo

bedankt voor de reactie ,maar dit lampje is enkelpolig en heeft aan de onderzijde maar 1 bolletje dus veel kan je niet verkeerd doen ,ik vind het een eigenaardige zaak zo simpel en toch treed er telkens die fout op , heb het lampje er al uitgehaald opnieuw er ingezet en hetzelfde resultaat ,foutmelding

groetjes Patrick

Kijk eens naar de fitting/lampje welke in de achterklep zit (achter je bekleding), deze gaan erg vaak kapot of de fitting brandt in.

Succes

Kijk eens naar de fitting/lampje welke in de achterklep zit (achter je bekleding), deze gaan erg vaak kapot of de fitting brandt in.

Succes

hij geeft ook specifiek storing op dat lampje, is er geen kenteken lampje of stadslichtje kapot??

Willem

hij geeft ook specifiek storing op dat lampje, is er geen kenteken lampje of stadslichtje kapot??

Willem

Astra-H heeft een enkel 21watt lampje...als achterlicht remlicht combi.

deze word verzwakt door de Canbus als achterlicht.

Willem

Astra-H heeft een enkel 21watt lampje...als achterlicht remlicht combi.

deze word verzwakt door de Canbus als achterlicht.

Willem

Verlichting Astra-Hatch / GTC:

achter:

achterlicht: 4x achterlicht (als ik het goed heb 4x 21watt enkelpolig)

Remlicht: 2x remlicht + 3e remlicht (zijn de buitenste 2 van het achterlicht)

Achteruitrijlicht: 2x 21watt

Knippers: 2x amber 21watt

mistachterlicht: 1x links 21watt

kenteken lampjes: 2x 5watt steekfitting)

Willem

Verlichting Astra-Hatch / GTC:

achter:

achterlicht: 4x achterlicht (als ik het goed heb 4x 21watt enkelpolig)

Remlicht: 2x remlicht + 3e remlicht (zijn de buitenste 2 van het achterlicht)

Achteruitrijlicht: 2x 21watt

Knippers: 2x amber 21watt

mistachterlicht: 1x links 21watt

kenteken lampjes: 2x 5watt steekfitting)

Willem

Hallo

neen er is geen enkel ander lampje stuk telkens als ik op de rem druk komt op het shermpje achterlicht rechts defect en toch brand het lampje

Hallo

neen er is geen enkel ander lampje stuk telkens als ik op de rem druk komt op het shermpje achterlicht rechts defect en toch brand het lampje

Terug
Naar boven