Sinds ongeveer twee maanden ben ik in het bezit van een Opel Combo.
Het is een Combo-C volgens het RDW, en volgens de verzekering een Opel Combo Tour. Benzine 1.6L.
De auto is een tweedehands oud beestje waar ik natuurlijk het een en ander aan wil/moet doen:
- Autoradio upgraden
- Kraken bij drempels oplossen (draagarmrubbers?)
- Automatische deurvergrendeling achter weigert soms
- Thermostaat vervangen (+distributieriem+waterpomp?)
- Meer...?
Waarschijnlijk ga ik tijdens de grotere ingrepen foto's maken om een how-to te maken.
Maar voor nu allereerste een nieuwe radio er in prakken, er zit nu een CAR2004 van Philips in met cassette-speler. Als vervanging heb ik het liefst een Opel inbouwradio met USB en aux ingang. Weet iemand of zo'n radio bestaat voor een Combo-c uit 2002? Ik heb al contact opgenomen met Opel zelf, maar die willen mij niet helpen met deze vraag,
Of zijn er misschien andere opties die je me aan zou raden?
Dankjewel en groeten,
Ruben
Het is een Combo-C volgens het RDW, en volgens de verzekering een Opel Combo Tour. Benzine 1.6L.
De auto is een tweedehands oud beestje waar ik natuurlijk het een en ander aan wil/moet doen:
- Autoradio upgraden
- Kraken bij drempels oplossen (draagarmrubbers?)
- Automatische deurvergrendeling achter weigert soms
- Thermostaat vervangen (+distributieriem+waterpomp?)
- Meer...?
Waarschijnlijk ga ik tijdens de grotere ingrepen foto's maken om een how-to te maken.
Maar voor nu allereerste een nieuwe radio er in prakken, er zit nu een CAR2004 van Philips in met cassette-speler. Als vervanging heb ik het liefst een Opel inbouwradio met USB en aux ingang. Weet iemand of zo'n radio bestaat voor een Combo-c uit 2002? Ik heb al contact opgenomen met Opel zelf, maar die willen mij niet helpen met deze vraag,
Of zijn er misschien andere opties die je me aan zou raden?
Dankjewel en groeten,
Ruben