• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw lid

MB82

Lid
Dag allemaal,

Ik ben Martijn, ben 28 jaar en kom uit Apeldoorn. Ik heb sinds een maand of 4 een Opel Astra 1.6 16v uit 2002. Ik heb al verschillende merken gereden en kwam nu toevallig weer uit op een Opel. De kleur zag ik niet zo heel vaak en de auto had eigenlijk alles wat ik zocht. Het leek mij wel leuk om lid te worden van het forum en ik denk dat ik ook zo af en toe een meeting ga bezoeken. Ik heb wel wat aanpassingen in gedachten maar ik laat hem eerst nog even zoals hij nu is. Enig minpunt tot nu toe is een overijverig oliepeil controle waarschuwing in het display elke keer maar verder bevalt hij nog goed. Zie de foto's hieronder:

dgijb9.jpg

zxnrm0.jpg

2lt4y6b.jpg

29zbhp0.jpg

Hiervoor heb ik ook een Astra 2.2 16v uit 2000 gehad maar heb deze toch weer weggedaan vanwege de voor mij te opvallende kleur, het was wel een rappe:

a4u3ck.jpg

Grtz Martijn

welkom! Ziet er mooi uit je auto! :D ik heb ook heel vaak "oliepeil controle" op mn b.c. display staan..dus ook wanneer er voldoende olie in zit..beetje irritant inderdaad! Zal waarschijnlijk gewoon een kapotte sensor zijn..;) wie weet zie ik je ooit eens rijden in A'doorn, mn pa woont daar..veel plezier op dit forum!

Thanks:thumbup Het forum ziet er al wel gezellig uit! Heb ik wel eens anders gezien.

@Fct_blondi: Ik zal er eens op letten of ik je zie rijden en wat die melding betreft over de olie.. dat ga ik mooi even uitzoeken want vind het echt irritant.

Terug
Naar boven