• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw op forum

nieuw hier

hallo allemaal,

ook ik ben nieuw hier.

heb sinds een 2 weken een opel vectra C cdti gekocht, bouwjaar 2005 , model 2006

foto's komen later nog . heb nog niks namelijk gemaakt.

enigste vraag was voor mij. om een ipod aantesluiten op me cd70 aangezien er geen aux of usb zit,

word het moeilijk denk ik. had al wat geinformeerd. maar enigste was fm transmitter .. maar daar ben ik niet zo gek op. is er andere oplossing mogelijk ?

voorderest ben ik nu bezig met subwoofer en versterker in te bouwen.

weekend zal ik hiermee klaar zijn,

hoor graag van jullie

groet marco

tja vanaf 2007 zijn er CD70's met aux in geleverd (gewoon mini-jack)

dus je zou er zo een kunnen kopen en dan je huidige verkopen.

(zou je een beetje kiet kunnen spelen)

hoi enigste wat je ken doen is een parrot 9200 aansluiten ken je de ipod op afspelen ken ook nog een kaart in voor music versterker gaat moeilijk parrot is redelijk om naar de luisteren maar je mist wel wat aan geluid ligt er aan wat je gewendt ben. zelf maar een pioneer gekocht cd 70 er uit gehaald dvd + ipod aansluiting +navi gr baboe

bedankt voor de reacties!

inderdaad haal ik toch met een jaar ong de cd70 eruit en vervang hem voor een andere systeem met zelfde opties.

het enigste probleem waar ik nog voor stond. wat betreft aansluiten sub en versterker is de aansluiting van de remote in de radio , iemand enig idee waar dat blauwe draadje in moet of aan vast moet ?

al ga je van je versterker in je radio.

groeten marco

Terug
Naar boven