[rquote=1867545&tid=142573&author=opel-limbo][rquote=1867271&tid=142573&author=afterburner27][rquote=1867260&tid=142573&author=speaker]Lees andere stukjes maar eens, en dan niet van een verkoper !! Een blow-off is bij een diesel alleen maar voor het geluidje.
En ook al zou je turbo er wel langer door meegaan... ( wordt geadviseerd om bij rustig rijden hem uitte schakelen , dus moet je steeds gaan racen ! ) Dan is 300 euro voor diet stukje techniek al een goede stap in de richting van een nieuwe turbo !
Ieder zijn meug ! :angel[/rquote]
Ten eerste , leverd het bij een benzine en diesel beide geen vermogen op. Blowoff mythbusted door een amerikaanse tuner. Het voordeel is alleen snellere throttle response.
En het voorkomen van turbo surge
En ten tweede, ik heb niks besteld bij mathijssen, dit setje gaat mij 70 euro kosten en geen 300. (dus voor mij een leuke update)
En ten derde, het is ook een beetje voor de show, maar dan vraag ik me af als je dat niks vind waarom je dan 18"velgen koopt een irmscher gril, en dikke uitlaten. Is dat geen show dan?? Nee dat koop je omdat het wat opleverd...duh
Je ziet er zelf ook niks van als je er in rijd... is ook alleen maar om de aandacht te trekken. Nou in dat rijtje staat ook de blowoff bij..
Wil je iest functioneels, moet je een bigbrake kit kopen, en een schroefset van Koni dan heb je tenminste goede remmen en een wegligging...

[/rquote]
Heb jij grote tenen????[/rquote]
Nee , een kort lontje