• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw project rekord c coupe is nu klaar en APK

@Kermitkiller wrote:ja dank je tiedo :thumb hij stond vlakbij jullie in de buurt waar de jong auto handel zat net over het spoor

jij had nog gele mistlampen zijn dat ronde of rechthoekige

rechthoekige volgens mij, zal vandeweek wel ff kijken

Ik heb geen goeie foto's daarvan, heb mijn wagen nog niet klaar.

Heb heel de koplampbakken zelf uit niet plaatwerk moeten maken, was totaal vergaan.

Maar de ford koplampen passen zo over, als je de plastic afdekplaat hebt moet je die iets inzagen ivbm je bumper rosetten.

In mijn topic van mn sedan staan wel wat fotos met die lampen er nog in, maar niets geen detail foto's.

Die gele is wel stoer, leuk met dat lipje onderaan, waar komt dat vanaf?

dubbele koplampen komt vaker voor dat zal best wel goed komen.

maar ronde achterlichten lijk mij ook wel leuk,daar heb ik zelf ook aan zitten denken voor de coupe.

dubbele koplampen laat ik eerst varen maar de achterlichten ga ik wel doen ben zelf ook benieuwd hoe dat uit gaat pakken heb lichten van een GT en gedeelte achterpaneel manta-A es kijken hoever we daar volgende week mee gaan komen :D

hier even een foto die ik op google vond maar dit vind ik lelijk gedaan de lampen zitten hier te ver naar binnen :puke

heb bij mij vandaag de lampen er even met ductape op gedaan van hoe ik het zal gaan doen ik zal er morgen een foto van maken

chevrolet opala (brazilie) is ook hetzelfde modell trouwens ranger is engels dacht ik of was het het voor de afrikaanse markt ???

hier wat foto,s hoe het erachter uit komt te zien

verder heb ik alvast wat delen blank gemaakt van de koplampen en de grill dan is dat alvast maar klaar

dank je wesley :thumb

heb inmiddels de velgen wit gespoten en de delen uit het manta paneel geslepen verder ben ik nog niet ,oja de moter loopt nu ook weer op vier pitjes en de ontsteking afgesteld loopt lekker weer nu

heb het even te druk met apk van m,n charger en m,n firebird heeft ernstige carbarateur problemen

Jeetje laat deze mooie coupe toch lekker origineel jo

ik vind het persoonlijk erg zonde om het achter paneel zo te verneuken :cry

Terug
Naar boven