• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw project rekord c coupe is nu klaar en APK

Hahahahaha, nou huuuhhhh nee... Op een Manta A vindt ik appeltjes groen geweldig, zeker als het een GT/E is.. :jerry :jerry

afgelopen weekend druk aan het opbouwen geweest hij is bijna af nog wat lijsten en de achterkant moet nog even zwart

ook vanavond gelijk even de voorkant gewijzigd capri lampen gescoort en een commo grill uit bockhorn oldtimer markt waar ik zondag even een bezoekje aan heb gebracht

bedankt jongens :thumb maar hij is nog niet helemaal af moet vanavond even de deurkrukken opnieuw monteren deuren gaan aan de buitenkant niet open pennetjes zitten ernaast dan kan ik de deuren afbouwen en ook nog kofferrubber monteren en dan is de avond weer om :D

vanavond even aan het tectyleren geweest pokkewerk is dat :puke morgen even de wielrandjes strak afzetten en misschien het achterpaneeltje zwart dan schiet het al lekker op oja voorbumper moet ook nog effe vast :D

het is mischien wel pokkewerk maar je heb er wel wat moois van gemaakt.

en dat is het belangrijkst.

lang leven oude auto s. dat zijn teminste nog auto s.

daar heb ik respect voor.

ja dat ben ik met je eens hou ook van oude auto,s kun je zelf een boel aan doen het is vrij simpel :D heb niets met die nieuwe dingen kun je zelf ook bijna niets aan sleutelen bv koplamppitje vervangen hele voorkant slopen :puke

:jerry :jerry nee vloeken in de kerk mag niet

het enigste wat ik eerst zwart ga maken is het achterpaneel en later misschien nog twee banen op de kap

ja als je het achter paneel zwart maakt dat is wel mooi.

dan springen je lampen er wel mooi uit als je remt een beetje stijl van de dukes of hazzards als het goed is. maar ik weet hoe het er uit ziet.

dat is wel mooi als je met een auto bezig bent je koop hem als een krot maar je hebt al een beeld

hoe hij moet worden. dat heb ik altijd. ze lachen me altijd uit maar als hij klaar is lach ik.

ja daar sla je de spijker op z,n kop :thumb was bij mij net zo er werd gezegd je hebt je verstand niet zo,n orig auto verbouwen maar bij het kopen van de rekord had ik idd al een beeld hoe ik hem wou

of lijk ik nou op de discovery goeroe topchop londen :jerry :jerry

maar wat is het verschil tussen de rekord en de commodore ik zie het eigenlijk niet.

ik heb net een ascona b sr model auto bestelt en ik heb al een commodore.

maar daar zet ik ats velgen onder en de ascona zit bbs onder daar kun je zelfs alles voor krijgen.

zo gaat mn hobby in de winter schaalmodellen en in de zomer de echte.

ik ben wel benieuwt naar de foto s als je hem klaar heb.

Terug
Naar boven