• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw project updat 28-5

imported_piet

Post vaak
updat 28-5 staat in ditzelfde verhaaltje:) check maar onder de oude foto's:D

ja toch weer belastingvrij gehaald,de vectra was me toch te duur helaas,dus een commodore 2.5 gehaald met een betje werk,motor loopt super bak enzo is ook goed al het laswerk is goed gemaakt alleen moeten de zijkanten onderlangs nog gespoten worden en de motorkap moet fatsoendelijk geplamuurd worden en gespoten

denk dat dit wel een leuk project gaat worden,als iemand btw gordels voor achter weet uit te halen hoor ik het graag en of welke types ook passen rekord e1 weet ik maar senator a1 of a2?? en ik zoek eigenlijk een strip voor voren onder langs de onder kant wat rekord e1 en geloof senator ook eronder heeft zitten a1 type:D

dus als iemand iets weet graag en zeg maar wat jullie van het project vinden:)

SDC10622.jpg

SDC10621.jpg

SDC10624.jpg

zoals gezegd weer eens een update,inmiddels heb ik de ramen achter gefolied,de onderkanten van de deuren bijgewerkt,de motorkap is al iets netter(gaat nog een keer naar de spuiter) alles nagelopen ,van binnen wat opgeleukt en de motorruimte begonnen met schoonmaken,zeg maar wat je ervan vind als ik weer iets nieuws heb update ik het wel:D

SDC10797.jpg

SDC10800.jpg

SDC10804.jpg

SDC10799.jpg

Ziet er niet fout uit. Is al aan geklust natuurlijk, ook in de motorruimte (blauwe verfzweem op rem tankje en rubbers van de paravan). Maar volgens mij kun je daar een statige auto van maken. Mooie kleur trouwens.

Mooie auto om zo te zien,zoals ie op de foto,s staat.

Gaat de motor nog vervangen worden door wat krachtigers?

nee de motor blijft erin deze heeft volgens de papieren pas 90000 echte km gereden of het daadwerkelijk zo is is natuurlijk altijd een vraag maar de motor loopt echt als nieuw:)

Hij moet er juist wel opzitten wil de koelvin echt goed een zuigende werking door de radiateur kunnen krijgen,zo kan ie aan alle kant lucht aanzuigen en des te minder door de radiateur...;)

thxs ron voor de reactie:D

ik heb de ramen gefolied voor de kleine voornamelijk omdat het toch al gauw erg warm word met het blanke glas daarnaast heeft het zeker weten wel wat,en zodra de motorkap helemaal strak is en de kleine dingen die ik al eerder noemde komlpeet zijn maak ik eens een mooie fotoshoot:D:D

zo inmiddels de gordels erin,koelvinkap erop,een goede motorkaphendel en de chromelijstjes onder de koplampen,nu alleen nog de strip onderlangs de keienvanger n de clubstickers en dan zijn we al heel erg ver:D

haha toch strips kunnen vinden :D

maar die zwarte ruitjes staan m wel goed.

heb er ook over na lopen denken, maar k vind het zo`n rotklus he ... :puke

en bovendien.. supervelgjes :wors

Terug
Naar boven