• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw project very low

@pipo wrote:@InjectTheVenom wrote:Als ik de schaduw werking goed bekijk is het wit gespoten en de zwarte vlakken gestickerd net als de bies?

nope wit is gespoten zwart ook en de bies is sticker.

het is niet perfect want ik had gen fineline tape en bij papieren tape kruipt er soms net de lak onder :swear

Papieren tape moet je gewoon donders goed aan drukken dan komt er echt niets onder, heb er mijn Remus ook mee afgeplakt en heb geen onderkruipers gevonden.

Maar beters dat het ook gewoon gespoten is ziet er absoluut goed uit :thumb

top chop is verkocht en krijgt een ander baasje.hij gaat naar nijkerk.die man had nog 2 andere coupe s maar ging niet echt naar meetings toe. dus of we hem nog vaak op meetings tegenkomen weet ik ook niet :cry

maargoe hij was wel super antosiast dus denk wel dat hij een goed baasje heeft.

binnen nu en 3 maanden is komt hij hem oppikken.maar is wel al aanbetaald. :vertag :thumb

dus op naar en nieuw project

304967_3131698550336_595076962_n.jpg

nog even fotoke van rat-rod en hot-rod

564558_470591449631880_655747923_n.jpg

405937_470591436298548_1940686083_n.jpg

294332_470591419631883_686968337_n.jpg

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

;) :agent

@petrolhead wrote::wub wanneer ga je productie wagens maken ? :thumb

hahaha moet ik eerst eens de eerste kenne verkopen ;) anders blijf ik met zo veel zitten.

en dan nog nu heb je "one of a kind" zeldzaam dus beter dan productie :vertag

top chop is verkocht en krijgt een ander baasje.hij gaat naar nijkerk.die man had nog 2 andere coupe s maar ging niet echt naar meetings toe. dus of we hem nog vaak op meetings tegenkomen weet ik ook niet :cry

maargoe hij was wel super antosiast dus denk wel dat hij een goed baasje heeft.

binnen nu en 3 maanden is komt hij hem oppikken.maar is wel al aanbetaald. :vertag :thumb

dus op naar en nieuw project

304967_3131698550336_595076962_n.jpg

nog even fotoke van rat-rod en hot-rod

Terug
Naar boven