• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw projectje, 86 gsi word (GREEN GT/E)

ja dat wil ik ook een mooi blinkend blok maar met die motip troep krijg je mat kleur en is maa rin een paar kleuren te krijgen

zou die gewone auto lak er ni vanaf branden???

@opelpower89 wrote:ja dat wil ik ook een mooi blinkend blok maar met die motip troep krijg je mat kleur en is maa rin een paar kleuren te krijgen

motip in een paar kleuren ????

de eenvoudige doe het zelf schade hersteller... je weet wel, de beunboer, of jan met de pet,

repareert ook met motip van de automat..(geen sluipreklame hoor :D ) en daar staan grote rekken vol, met allerlei kleuren, en is jouw kleur erniet bij, dan bestellen ze m voor je..

dus niet te krijgen van motip is niet helemaal zo waar.

als motip ook het neusje van de zalm is, is een andere discusie, maar volgens mij, voor jan met de pet, prima te gebruiken.

@Kurt, 2 componenten neem ik aan ?

ja dat wil ik ook een mooi blinkend blok maar met die motip troep krijg je mat kleur en is maa rin een paar kleuren te krijgen

@opelpower89 wrote:ja dat wil ik ook een mooi blinkend blok maar met die motip troep krijg je mat kleur en is maa rin een paar kleuren te krijgen

Ik neem aan dat je niet je uitlaatspruitstuk meeschilderd? Zo extreem heet word 't blok zelf niet hoor. Zelf eens een blok gewoon met rode hammerite geschilderd met kwast, en dat ging monstermooi, en nog zulks blinken dat ding :thumbup Mooi rood glimmen. Ook gemakkelijk schoon te maken als je eens een keer wat vettigheid erop gooit.

@opelpower89... oeps ik niet goed opgelet :D

@louwe... op mijn uitlaatspruitstuk blijft het prima zitten hoor.

scheelt dat het ding in de oven paste hier. het afbakken van een hittebestendige lak, is helemaal zo gek nog niet... enkel een complete gruppe A past zo slecht in een oventje he :D

moeten we die van de pizza boer maar eens lenen dan :P

motip in een paar kleuren ????

de eenvoudige doe het zelf schade hersteller... je weet wel, de beunboer, of jan met de pet,

repareert ook met motip van de automat..(geen sluipreklame hoor :D ) en daar staan grote rekken vol, met allerlei kleuren, en is jouw kleur erniet bij, dan bestellen ze m voor je..

dus niet te krijgen van motip is niet helemaal zo waar.

als motip ook het neusje van de zalm is, is een andere discusie, maar volgens mij, voor jan met de pet, prima te gebruiken.

@Kurt, 2 componenten neem ik aan ?

Terug
Naar boven