• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst bekende van hier?

jwmanta

Post weleens wat
heb sinds vandaag een 2de manta er bij kunnen kopen

een 2.0e

dankzij een tipgever gelukkig niet gesloopt

auto is zoals het nu lijkt redelijk hard

maar de lak is slecht en gaat dus gerestaureerd worden

zodra ik er aan ga beginnen open ik een topic binnen

het restaureer forum

hierbij ook nog een paar fotos

13052011154-1.jpg

13052011155.jpg

smalle bumpers zaten er ook nog bij en die komen er uiteraard weer op en die er nu op zit komt met de tijd op me

andere manta want die is kapot aan de onderkant

smalle bumpers zaten er ook nog bij en die komen er uiteraard weer op en die er nu op zit komt met de tijd op me

andere manta want die is kapot aan de onderkant

ik heb em gekocht in emmeloord bij autosloperij gaos :wors

ze zouden er net aan beginnen te slopen heb em dus voor een appel en een ei kunnen kopen

kofferbak en achterbank afgeladen met reserve onderdelen en er zit idd een tik in het blok

en het zou wel kunnen dat hij uit gelderland komt want er lagen nog rekeningen in vam brezan

filiaal in nijmegen dus @ eddepet die had een kapotte klep?

ik heb em gekocht in emmeloord bij autosloperij gaos :wors

ze zouden er net aan beginnen te slopen heb em dus voor een appel en een ei kunnen kopen

kofferbak en achterbank afgeladen met reserve onderdelen en er zit idd een tik in het blok

en het zou wel kunnen dat hij uit gelderland komt want er lagen nog rekeningen in vam brezan

filiaal in nijmegen dus @ eddepet die had een kapotte klep?

Deze Manta is dus op het nippertje gered van een wisse dood :wors ..mooi om te zien.

Alvast veel succes met de restauratie.

Deze Manta is dus op het nippertje gered van een wisse dood :wors ..mooi om te zien.

Alvast veel succes met de restauratie.

is wel de bedoeling ja heb alle originele delen er nog bij zitten ben enkel alleen nog niet uit over het rode interieur

die gaat waarschijnlijk de verkoop in en komt ervoor een zwart interieur in de plaats dus stoelen achterbank en hemel

is wel de bedoeling ja heb alle originele delen er nog bij zitten ben enkel alleen nog niet uit over het rode interieur

die gaat waarschijnlijk de verkoop in en komt ervoor een zwart interieur in de plaats dus stoelen achterbank en hemel

Een B1 is over 't algemeen harder dan een jongere B2. Weer een wagen gered!

Ik verwacht je op't restaureer topic.

Succes!

Een B1 is over 't algemeen harder dan een jongere B2. Weer een wagen gered!

Ik verwacht je op't restaureer topic.

Succes!

dan was die zeker net binnen wand was van de week nog bij gaos en heb niets zien staan of gehoord dat ze een manta hadden staan ,meestal melden ze dat wel even als ze me zien

Terug
Naar boven