• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws

hij is mooi :thumb

hij is van duitse komaf :thumb

alleen geen opel :???: :thumbdown

veel plezier met dit kanon :jerry :jerry :jerry

Geweldig Kermit !! :wors :wors : :wors

Wat een goede keus, zo'n 6 serie. En in het wit, dat staat de auto geweldig !! Zowat de enige auto, waar ik m'n Monza voor weg zou doen. De enige BMW die ik mooier vind, is zijn voorganger, de E9. In Essen op de Technica beurs dit jaar werd er ook een hele mooie aangeboden voor een goede prijs. Had ik het op dat moment moeilijk mee (want niet genoeg pegare's op dat moment) Dus staat heel hoog op mijn verlanglijstje om te hebben. Zo'n apparaat gaat er echt komen in de toekomst. Ik ben het niet vaak, maar ik ben jaloers !!! Nogmaals, geweldiige keuze. :D :D :D

thanks voor de reacties :thumbup t,is inderdaad een geweldig kanon heb hem voor het vrouwtje gekocht we zijn nu met wat plekjes bezig en een nieuwe wielrand en dan bijspuiten t,is wel de bedoeling dat deze wat langer blijft en is qua rijden niet te vergelijken met de diplo maar die reed ook goed maar de bmw is ook dertien jaar jonger :wors :wors

tis allemaal wel leuk "speelgoed" wat jij / jullie daar hebben staan,

vooral die dukes bolide :D :thumb

maar popke... val jij nu niet een beetje van je "OPEL-geloof" af????

Afgelopen zondag nog een aflevering gezien.

M'n zoon van 7 denkt echt dat auto's kunnen springen haha.

Zit in een scherpe bocht (achterin natuurlijk) HIEHA te roepen.

Wat een nostalgie.

Maar Pop,hij lijkt er wel op sprekend,maar de gebruikte lee in de serie,heeft zeker geen ronde achterlichten.en zo zijn er nog wel wat dingen die anders zijn.

Maar das een kniesoor die daar op let natuurlijk.

Want als mijn zoon dat roept,kijk ik gelijk of er geen politie achter me zit.

kijk regelmatig de serie blijf het toch leuk vinden maar kijk er anders naar dan vroeger toen ik nog 15/16 was

hebben dit afgelopen jaar ook veel meetings bezocht in de lee

82.jpg

105.jpg

Terug
Naar boven