• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe aanwinst en gelijk een vraag

Gerrit78

Post vaak
vandaag voor mijn vrouw een Corsa 1.2 van 1986 opgehaald, de Corsa ziet er voor zijn leeftijd zeer netjes uit, rijd super en de eerste 200km zijn er vandaag alweer mee gereden.

Nou heb ik wel even snel een vraagje, is het verstandig om bij het tanken een loodvervanger te gebruiken of kan je gewoon zonder problemen euro 95 tanken.

Gerrit ;)

DSCF1514.jpg

DSCF1513.jpg

DSCF1515.jpg

Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry

Gerrit pas je tekst onder de foto even aan dit is toch een echte opel ! ;)

Veel succes met je Corsa

Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry

Veel succes met je Corsa

@noci wrote:Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry

Veel succes met je Corsa

Tekst aangepast king:

Het vrouwtje is er zeer blij mee, ze wilt hem morgen al gaan wassen en poetsen :jerry We gaan er eerst de winter mee door en dan in het voorjaar/zomer als de temperaturen weer wat beter zijn gaan we die paar kleine plekjes wat die heeft even aanpakken, en dan gelijk eens kijken voor een paar leuke velgjes. Binnenkort wel even de distributieriem laten vervangen en de rest komt volgend jaar wel.

mvg, Gerrit

@noci wrote:Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry

Veel succes met je Corsa

Tekst aangepast king:

Het vrouwtje is er zeer blij mee, ze wilt hem morgen al gaan wassen en poetsen :jerry We gaan er eerst de winter mee door en dan in het voorjaar/zomer als de temperaturen weer wat beter zijn gaan we die paar kleine plekjes wat die heeft even aanpakken, en dan gelijk eens kijken voor een paar leuke velgjes. Binnenkort wel even de distributieriem laten vervangen en de rest komt volgend jaar wel.

mvg, Gerrit

@Gerrit78 wrote:@noci wrote:Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry

Veel succes met je Corsa

Tekst aangepast king:

mvg, Gerrit

Klopt distributie is niet vervangen, zou ik nog willen doen maar niet meer van gekomen.

En ik zou de thermostaat dan gelijk meenemen zit achter de distributie, duurt soms wat langer voor die op temp.komt ?

En je hebt dan toch alles al los liggen, maar dat zie/merk je dan wel.

Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten, vondt het wel een eerlijke gezonde auto.

@Gerrit78 wrote:@noci wrote:Hee dat is een bekende stond vanmorgen nog hier voor de deur :jerry :jerry :jerry

Veel succes met je Corsa

Tekst aangepast king:

mvg, Gerrit

Klopt distributie is niet vervangen, zou ik nog willen doen maar niet meer van gekomen.

En ik zou de thermostaat dan gelijk meenemen zit achter de distributie, duurt soms wat langer voor die op temp.komt ?

En je hebt dan toch alles al los liggen, maar dat zie/merk je dan wel.

Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten, vondt het wel een eerlijke gezonde auto.

Wat blijft zo'n A Corsa toch gaaf, gefeliciteerd ermee :thumb

Mooi grilletje zit er ook op :thumb

Bij de 1.0S en 1.2S moet toch 98 in eigenlijk? In mijn 1.0S deed ik toen altijd 98 en soms een keertje 95.

Veel was en poetsplezier alvast.

Gr Colin

Wat blijft zo'n A Corsa toch gaaf, gefeliciteerd ermee :thumb

Mooi grilletje zit er ook op :thumb

Bij de 1.0S en 1.2S moet toch 98 in eigenlijk? In mijn 1.0S deed ik toen altijd 98 en soms een keertje 95.

Veel was en poetsplezier alvast.

Gr Colin

leuke corsa acht dat ie niet meer verkocht werd

stond iig in mijn mail

veel plezier der mee daar in de polder lopen nog wel leuke opels (sinds gisteren 1 minder maar die staat hier

Terug
Naar boven