Aan gezien dat dadelijk toch voor 80% de oldtimer diesel word aan gepakt en toch niet mijn favoriet kon kopen de w124 type namelijk en dan voor 1600kg zware diesel wegenbelasting te betalen is me dit land niet waard..
Wilde al heel lang Mercedes rijden, een maal erin gezeten blijft het in je achterkop spoken, ik wil ook die ster voor op de motorkap.
Toch eens verder gaan kijken bij de Mercedessen en kwam uit bij de C-klasse (s202) combi.
Voor een 1450kg zware auto valt de wegenbelasting nog mee voor mij, en de laatste tijd ben ik ook opzoek gegaan naar zo'n type auto.. Het moest een TD worden en geen CDI motor.
TD is een 2.5 liter 5 cilinder met een 150pk en veel koppel in het laag toerengebied.
Waarom een nieuwe auto.
De astra heb ik heel veel lol aan gehad, van 350.000km tot vandaag of te wel volgende week zal de teller stranden op 527.000km!
Naar 4 jaar sturen en 1000000000000x geschakeld te hebben wil het oog wat anders en een automaat!
Door veel olie lekkage en al 6400km over de tijd om de riem te vervangen en een hoop gepiep en gekraak is dit het besluit.
Foto's.
Kmstand is origineel ook al had ik dit niet verwacht, maar is dealer onderhouden geweest.
Volgende week vrijdag zal die klaar staan met nieuwe apk, nieuwe voorruit, nieuwe remschijven.
Optie's wat de benz heeft is absurd veel en word heus wel wennen van een kale auto naar een bomvolle auto.
ABS
airbag bestuurder
airbag passagier
airbags zij
airconditioning
automaat
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
buitentemperatuur meter
bumpers in carrosseriekleur
cd-speler
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
centrale vergrendeling
cruise control
dakdragers
elektrische ramen voor
gordelspanners
halogeen koplampen
halogeen mistlampen
in hoogte verstelb. stoel(en)
kanteldak elektrisch
lederen stuurwiel
lichtmetalen velgen
middenarmsteun
mistlampen
onderhoudsboekjes aanwezig
pareleffecctlak
passagiersstoel in hoogte verstelbaar
radio/cd-speler
regensensor
spiegels verwarmd
sportonderstel
sportstoelen voor
startblokkering
stoelverwarming voor
stuurbekrachtiging
warmtewerend glas
zonnedak elektrisch
Ik zal mijn pa zo gek krijgen dat hij de astra verder op rijd tot de laatste meters.
Als ik binnenkort niet meer online ben weten jullie waarom :thumb
Wilde al heel lang Mercedes rijden, een maal erin gezeten blijft het in je achterkop spoken, ik wil ook die ster voor op de motorkap.
Toch eens verder gaan kijken bij de Mercedessen en kwam uit bij de C-klasse (s202) combi.
Voor een 1450kg zware auto valt de wegenbelasting nog mee voor mij, en de laatste tijd ben ik ook opzoek gegaan naar zo'n type auto.. Het moest een TD worden en geen CDI motor.
TD is een 2.5 liter 5 cilinder met een 150pk en veel koppel in het laag toerengebied.
Waarom een nieuwe auto.
De astra heb ik heel veel lol aan gehad, van 350.000km tot vandaag of te wel volgende week zal de teller stranden op 527.000km!
Naar 4 jaar sturen en 1000000000000x geschakeld te hebben wil het oog wat anders en een automaat!
Door veel olie lekkage en al 6400km over de tijd om de riem te vervangen en een hoop gepiep en gekraak is dit het besluit.
Foto's.
Kmstand is origineel ook al had ik dit niet verwacht, maar is dealer onderhouden geweest.
Volgende week vrijdag zal die klaar staan met nieuwe apk, nieuwe voorruit, nieuwe remschijven.
Optie's wat de benz heeft is absurd veel en word heus wel wennen van een kale auto naar een bomvolle auto.
ABS
airbag bestuurder
airbag passagier
airbags zij
airconditioning
automaat
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
buitentemperatuur meter
bumpers in carrosseriekleur
cd-speler
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
centrale vergrendeling
cruise control
dakdragers
elektrische ramen voor
gordelspanners
halogeen koplampen
halogeen mistlampen
in hoogte verstelb. stoel(en)
kanteldak elektrisch
lederen stuurwiel
lichtmetalen velgen
middenarmsteun
mistlampen
onderhoudsboekjes aanwezig
pareleffecctlak
passagiersstoel in hoogte verstelbaar
radio/cd-speler
regensensor
spiegels verwarmd
sportonderstel
sportstoelen voor
startblokkering
stoelverwarming voor
stuurbekrachtiging
warmtewerend glas
zonnedak elektrisch
Ik zal mijn pa zo gek krijgen dat hij de astra verder op rijd tot de laatste meters.
Als ik binnenkort niet meer online ben weten jullie waarom :thumb