• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe aanwinst --> D-Kadett

@johankadett wrote:Oke als het reflectoren zijn is het inderdaad goed want anders was het afkeur geweest.

Ik zag dat je uit ijsselstein komt is dat bij utrecht of in het zuiden van het land.

Ik woon namelijk ook in ijsselstein maar dan bij utrecht en heb ook een d kadett.

Pb ;)

@ christian-tsx, Auto stond idd in harderberg te koop maar moest ik ophalen in itterbeck..net over de grens bij hardenberg..Bedankt voor de punten :thumbup kan ik ermee aan de slag. Heb me ook al aangemeld op het d-kadett forum, moet me alleen nog even voorstellen daar :)

mooie D heb je hoor :thumb maar bij welk rdw station ben je geweest?

ben zelf in zwolle geweest voor kenteken en motor en apk keuring en mijn D was er zo door heen.

alvast veel plezier met je D :D

@martijnbloemink wrote:wel een toffe D hoor. Zag hem ook op mplaats staan maar ben toch voor een ander gegaan. Ik zie dat je kachel lawaai maakt, ik heb nog een goede liggen! En mocht je van de radio af willen heb ik er veel belangstelling bij, ik wil in de mijne graag een originele hebben.

Ik hoor het wel?Gr. Martijn

Thanks voor het aanbod van de kachel, hou ik in gedachte ;) Die radio hou ik voorlopig..Maar omdat ik vaak op een sloop te vinden zal zijn komende tijd zal ik aan je denken als ik een orginele d-kadett radio vind.

@bastiaan1981, Was bij RDW station in nieuwegein geweest..Ging het bij mij ook maar zo fluitend :jerry Thanks, plezier ga ik er zeker mee hebben :D :thumbup

@johankadett wrote:Oke als het reflectoren zijn is het inderdaad goed want anders was het afkeur geweest.

Ik zag dat je uit ijsselstein komt is dat bij utrecht of in het zuiden van het land.

Ik woon namelijk ook in ijsselstein maar dan bij utrecht en heb ook een d kadett.

Pb ;)

@ christian-tsx, Auto stond idd in harderberg te koop maar moest ik ophalen in itterbeck..net over de grens bij hardenberg..Bedankt voor de punten :thumbup kan ik ermee aan de slag. Heb me ook al aangemeld op het d-kadett forum, moet me alleen nog even voorstellen daar :)

@ the aviator dat zou ik heel fijn vinden, ik ben zelf ook hard zoekende maar tot op heden helaas!!

Ik hoor graag van je als je wat weet of hebt.

Gr. Martijn

@martijnbloemink wrote:wel een toffe D hoor. Zag hem ook op mplaats staan maar ben toch voor een ander gegaan. Ik zie dat je kachel lawaai maakt, ik heb nog een goede liggen! En mocht je van de radio af willen heb ik er veel belangstelling bij, ik wil in de mijne graag een originele hebben.

Ik hoor het wel?Gr. Martijn

Thanks voor het aanbod van de kachel, hou ik in gedachte ;) Die radio hou ik voorlopig..Maar omdat ik vaak op een sloop te vinden zal zijn komende tijd zal ik aan je denken als ik een orginele d-kadett radio vind.

@bastiaan1981, Was bij RDW station in nieuwegein geweest..Ging het bij mij ook maar zo fluitend :jerry Thanks, plezier ga ik er zeker mee hebben :D :thumbup

@ the aviator dat zou ik heel fijn vinden, ik ben zelf ook hard zoekende maar tot op heden helaas!!

Ik hoor graag van je als je wat weet of hebt.

Gr. Martijn

Terug
Naar boven