• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe aanwinst met werk.

Nog een mooi C-tje ja, zelf linksachter sterk last van roest. En ruimte heeft ie zeker, ook in de sedan.

Wat voor motor ligt erin?

ha 82 pk,lekkere blokjes!

goeie keus om GT wieltjes eronder te zetten,alleen nog effe die rare mistlampen eraf.

Lekker practisch ook,een 5 deurs!

ga je vast een hoop schik mee hebben.

leuk ascona deze stond vlak bij mij te koop.

ik heb er zelf ook nog even aan gedacht om deze te kopen.

maar 6 auto,s werd toch echt te gek. (volgens mijn vrouw)

veel suc6 met de aanwinst. :thumbup

@ asconahobbyist: Had die velgen nog liggen van mn D-dett.Zouden onder de astra maar komen nu erg van pas op de ascona.

Die mistlampen,haha,is eigenlijk ook niet echt mijn smaak.Maar vind het wel lekker old skool.

@ kadettcoupe1976: Zit ik nu eigenlijk ook een beetje mee.Maar zodra de ascona apk heeft dan gaat de astra weg.scheelt weer gezeur van de buren. ;)

haha die had ik ook al op t oog :P

ik heb na deze week ook een 16sv erin liggen en met dank aan nybra ook nog een mooie spoiler :P

ik vind die velgen wel dik wat eronder zaten :wub :P was wat voor onder mijn cc:P

mooi hoor

Ja,hij zei al dat er iemand was die de auto wel wou voor de onderdelen.Maar dat vond ie zonde van de auto.Die velgen gaan in de verkoop.Dus als je interesse hebt?

Banden zijn niks meer.

@opelremco wrote:Ja,hij zei al dat er iemand was die de auto wel wou voor de onderdelen.Maar dat vond ie zonde van de auto.Die velgen gaan in de verkoop.Dus als je interesse hebt?

Banden zijn niks meer.

heb er hier wel een voor onderdelen :D

maaruh, ontopic maar weer.. net ding hoor ! ziet er zo goed uit.

veel plezier ermee ! en ja.. het rijd niet verkeerd zo`n C hatch

Hij valt mij ook erg mee.Zeker voor die prijs.

Zaterdag maar even naar de sloop voor onderdelen.

Bedankt voor de leuke reactie´s.

Die 16sv is idd lekker, heb die er ook in liggen, gaat wel goed vooruit voor een motor van die tijd. Alleen moet ik denk ik ff de koppakking vernieuwe...

En over die lampen, die zou ik mooi laten zitten, praktisch, vooral voor boeren :jerry

Die velgen vind ik wel strak, mooi polijsten, maar die gt-tjes zijn ook wel lekker.

Have fun!

Dank je.Velgen zijn op zich wel leuk.Maar vind 16 inch eigenlijk net iets te veel.

Mistlampen blijven.Staat wel lekker old skool.

Heb nog geen ervaring met de 1.6 sv.Maar hoor een hoop positiefs.

De afgelopen tijd weer het een en ander aan de ascona gedaan.

Rechter aandrijfas vervangen,rechter remklauw vervangen,fuseekogel vervangen.

Maar ben dr nog niet :cry

Ergens lekt ie olie,maar waar.Heb de kleppendekselpakking al vervangen,nu nog de carterpakking.En dan es zien of het droog blijft.

Hier de foto´s.

asconamotor004.jpg

asconamotor003.jpg

asconamotor002.jpg

asconamotor001.jpg

Vandaag de carterpan los gehaald.Geen wonder dat ie vet om z´n bek was.Die boutjes kon je bijna met je handen loshalen.

Niet te geloven.De hele meuk maar schoongemaakt want er was ook iemand driftig met vloeibare pakking bezig geweest.

OP_J82_E_42.png

Even een vraagje.

De beschermplaat voor je vliegwiel ( nummer 19 op het plaatje)moet daar wel vloeibare pakking tussen?

Terug
Naar boven