• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst Tigra

heb zojuist mij een mooie winter auto gekocht en natuurlijk ook een beetje voor nu!!:thumbup

ik heb deze gekocht omdat ik in de winter maanden niet met de kadett coupé wil blijven rijden vind ik een beetje jammer.

en ach zo´n tigra leek mij dan wel een grappige auto om er bij te hebben het is een 1.4 16v met 138000 op de teller dus loopt best goed moet ik zeggen.

lekker dikke sloffen er onder het oog wil ook wat

:jerry:P

Afbeelding052.jpg

Afbeelding051.jpg

Afbeelding050.jpg

Afbeelding049.jpg

Afbeelding047.jpg

Afbeelding046.jpg

Afbeelding045.jpg

Afbeelding044.jpg

GR Geja

ziet er netjes uit!

en dikke wielen!

zal em binnenkort wel spotten denk ik;)

oja: je rechter uitlaat is verstopt:P

Ziet er schier uit de auto!

alleen die uitlaat + die rode kap moet je echt fixen joh! geen gezicht zo!

1 tipje:

koop dit spul:

je plastic delen om de auto er mee poetsen en ze zijn weer zwart! maakt de auto nog wat mooier =D:wub

ik heb nog wel een bumper kit voor je liggen voor een net bedrag.

afb006.jpg

afb007.jpg

pasvorm is perfect zoals je ziet, ik doe het weg omdat ik gister een peugeot 206+ heb besteld en mijn tigra inruil.

origineel gepost door dennis121

doen we verkopen niet in het verkoop topic :vertag:vertag:wtf

ooit van cross selling gehoord ? ik ben geen bedrijf, slechts een particulier die een ander forummer een plezier wil doen mits er interesse is ... staat duidelijk bij dat ik niet de jackpot hoef en een andere auto heb besteld ... dus maak je even druk om belangrijkere zaken in het leven :);)

origineel gepost door 1985

ik heb nog wel een bumper kit voor je liggen voor een net bedrag.

afb006.jpg

afb007.jpg

pasvorm is perfect zoals je ziet, ik doe het weg omdat ik gister een peugeot 206+ heb besteld en mijn tigra inruil.

En wat versta je onder een net bedrag als ik vragen mag?

Wellicht iets voor mij anders?

no offence maar deze bumpers kunnen echt niet, er zit totaal geen vorm aan bovendien zou je er ook nog extreem lagezijskirts bij moeten hebben, van de zijkant gezienis het helemaal geen kijk

functioneel is het ook niet, je rijdt dit binnen de kortstekeren kapot.

wil je toch andere bumpers zorg er dan voor dat het allemaal meer in de lijn zit van de tigra.

zoals o.a patman, zijn tijger was qua stijling mooi inbalans.

uitlaatjes zijn wel stoer (maar nog mooier met een passende bumper!)

wieltjes zou ik (wat nu in is) zwart spuiten en de randen laten

afdraaien (chroom) ;)

bedank voor al jullie reactie's maar zo'n bumper kit is niets voor mij.

heb deze auto voor er bij zie mijn plaatje van de c kadett daar heb ik genoeg aan gedaan hier moet ik lekker in kunnen rijden zonder dat ik in de winter bang ben om wat te raaken.:agent

origineel gepost door geetjecoupeetje

bedank voor al jullie reactie's maar zo'n bumper kit is niets voor mij.

heb deze auto voor er bij zie mijn plaatje van de c kadett daar heb ik genoeg aan gedaan hier moet ik lekker in kunnen rijden zonder dat ik in de winter bang ben om wat te raaken.:agent

hehe, heel veel plezier van de tigra in iedergeval king:

Ik rij er nog dagelijks met heel veel plezier mee (heb weitec schroef set in hoogte en hardheid verstelbaar) op zijn laagst mogelijke stand staan zonder spoor verbreders en de banden die netjes kunnen draaién bij het sturen en hobbels in de weg.

Echt geweldig, alleen heb ik het niet getroffen qua techniek ondanks dat hij dealer onderhoud is vanaf dag 1 :(

Echt, heel veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst king:

geetjecoupeetje of een tigra rijder.

kan iemand mij vertellen welke velgen onder je/deze tigra zitten

merk?

inch?

:D

M.v.G Normen

Terug
Naar boven