• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe aanwinst van mijn zoon Nick

had em ook gezien op MP

geweldig mooi ding vooral het interieur

alleen hoe de windschermpjes gemonteerd zitten snap ik niet

die horen volgens mij in de raamrand geschoven te zitten en niet geschroefd in de deur

heb ze op de vectra en astra ook gehad

maar evengoed een pracht exemplaar om te koesteren :thumb

had em ook gezien op MP

die horen volgens mij in de raamrand geschoven te zitten en niet geschroefd in de deur

Ah, ik zag hem al op Marktplaats staan. Prachtige auto in een inmiddels zeldzame uitvoering :thumbup

Ah, ik zag hem al op Marktplaats staan. Prachtige auto in een inmiddels zeldzame uitvoering :thumbup

@trashmetal wrote:had em ook gezien op MP

De schermpjes zitten met beugeltjes vast.

Deze beugeltjes moeten onder je raamrubber zitten.Dus eigenlijk in de rand van de deurstijl.Daarna druk je het raamrubber er weer op.Door middel van kleine moertjes en boutjes kun je het scherm vastzetten.

Op mijn allereerste Kadett zaten ze ook en zelfs op m'n B Ascona heb ik ze gehad.

Tegenwoordig zitten deze schermen tussen je ruit en het rubber geklemd,zonder schroefwerk.

Is niet standaard bij deze Kadett.

@trashmetal wrote:had em ook gezien op MP

Deze beugeltjes moeten onder je raamrubber zitten.Dus eigenlijk in de rand van de deurstijl.Daarna druk je het raamrubber er weer op.Door middel van kleine moertjes en boutjes kun je het scherm vastzetten.

Op mijn allereerste Kadett zaten ze ook en zelfs op m'n B Ascona heb ik ze gehad.

Tegenwoordig zitten deze schermen tussen je ruit en het rubber geklemd,zonder schroefwerk.

@saluma wrote:@trashmetal wrote:had em ook gezien op MP

Ok koel, ik vroeg me dat zo af :D

@saluma wrote:@trashmetal wrote:had em ook gezien op MP

Ok koel, ik vroeg me dat zo af :D

Wauwww, deze is nog mooi. Laat het aljeblieft orgineel want zo zie je ze tegenwoordig niet meer. Mijn broer heeft precies zo één gehad in 1985, toen spikspilnter nieuw.

Wauwww, deze is nog mooi. Laat het aljeblieft orgineel want zo zie je ze tegenwoordig niet meer. Mijn broer heeft precies zo één gehad in 1985, toen spikspilnter nieuw.

Wauw echt een hele mooie auto!! Maar niet als eerste auto toch?? ;)

Zit ie continu mee in doodsangst dat ie iets raakt. En als ie er iets aan wijzigt is het meteen zonde..

Gewoon een roestende verlaagde petjes kadett erbij kopen en hem daar de eerste paar jaar in laten rijden!

Ik had die flappen op mn golf 1. Kon je goed je arm aan open schuren!

Wauw echt een hele mooie auto!! Maar niet als eerste auto toch?? ;)

Zit ie continu mee in doodsangst dat ie iets raakt. En als ie er iets aan wijzigt is het meteen zonde..

Gewoon een roestende verlaagde petjes kadett erbij kopen en hem daar de eerste paar jaar in laten rijden!

Ik had die flappen op mn golf 1. Kon je goed je arm aan open schuren!

Hoezo dat? neem aan mijn dat de zoon van mantalica netzo gek is opels als zijn pa! Dus laat hem er maar gewoon inrijden mijn eerste auto was ook een manta b gsi in topstaat als je er gek mee bent doe je er geen rare dingen mee!

Ontopic: fantastische auto! :thumb

Hoezo dat? neem aan mijn dat de zoon van mantalica netzo gek is opels als zijn pa! Dus laat hem er maar gewoon inrijden mijn eerste auto was ook een manta b gsi in topstaat als je er gek mee bent doe je er geen rare dingen mee!

Ontopic: fantastische auto! :thumb

Bedankt voor de leuke reacties :D Vanavond net opgehaald en rijd goed.

De Kadett is gewoon als nieuw en is zeker zijn prijs waard. Ik heb nu wel in

de gaten dat het een zeldzame type Kadett is en is wel de bedoeling dat

die origineel blijft. Mijn zoon is niet zo'n rouwdouwer en zal er vast wel

zuinig op zijn. Als er veranderingen worden aangebracht zijn het dingen

die gemakkelijk weer naar origineel gemaakt kunnen worden.

@Arjen dit topic gaat niet over deze Kadett, ook volgens de verkoper.

Ik had op mobile.de voortijd ook wat rond gestruind maar dat

valt tegen wat daar op staat, meest werkhokken of minimaal

dubbele prijs voor niet belasting vrije Kadetten.

Terug
Naar boven