• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe aanwinst van mijn zoon Nick

Bedankt voor de leuke reacties :D Vanavond net opgehaald en rijd goed.

De Kadett is gewoon als nieuw en is zeker zijn prijs waard. Ik heb nu wel in

de gaten dat het een zeldzame type Kadett is en is wel de bedoeling dat

die origineel blijft. Mijn zoon is niet zo'n rouwdouwer en zal er vast wel

zuinig op zijn. Als er veranderingen worden aangebracht zijn het dingen

die gemakkelijk weer naar origineel gemaakt kunnen worden.

@Arjen dit topic gaat niet over deze Kadett, ook volgens de verkoper.

Ik had op mobile.de voortijd ook wat rond gestruind maar dat

valt tegen wat daar op staat, meest werkhokken of minimaal

dubbele prijs voor niet belasting vrije Kadetten.

Zo. dit is zeker een mooie Kadett. Zorg je er voor dat je zoon het straatmeubilair niet TE dichtbij gaat zien ?

Ik moet denken aan mn 1e E kadett, Ook een GT, een 86e was dat met diezelfde prachtige ruitjesbekleding.

Een 13S motortje die 1:16 was gemiddeld.........ja, dat waren mooie tijden. maar we zijn nu 2011 en ik wens jij en je zoon heel veel rijplezier in deze zo unieke E Kadett !!!!!!

Groet, Rik ;)

Zo. dit is zeker een mooie Kadett. Zorg je er voor dat je zoon het straatmeubilair niet TE dichtbij gaat zien ?

Ik moet denken aan mn 1e E kadett, Ook een GT, een 86e was dat met diezelfde prachtige ruitjesbekleding.

Een 13S motortje die 1:16 was gemiddeld.........ja, dat waren mooie tijden. maar we zijn nu 2011 en ik wens jij en je zoon heel veel rijplezier in deze zo unieke E Kadett !!!!!!

Groet, Rik ;)

@Arjen wrote:Wel heeeeeel toevallig, maar ik vind het prima!! Is gewoon dezelfde dus. ;)

Ik had het de verkoper gevraagd die had het topic ook gezien

en zij dat hij de topic starter niet eens kent. Maar ja ik lig er

niet wakker van als het wel zo is :D

@Arjen wrote:Wel heeeeeel toevallig, maar ik vind het prima!! Is gewoon dezelfde dus. ;)

Ik had het de verkoper gevraagd die had het topic ook gezien

en zij dat hij de topic starter niet eens kent. Maar ja ik lig er

niet wakker van als het wel zo is :D

Maakt ook niet uit. Het is een zeer zeldzame uitvoering in hele mooie staat. Ik hoop alleen niet dat je de vraagprijs hebt betaald want dat is echt te veel. Maar dat gaat mij niets aan natuurlijk. BTW ik ga zaterdag een Sedan halen met 34000km in nieuwstaat voor € 400,- incl winterbanden. Ze zijn er wel maar je moet wel goed zoeken en een stukje rijden. Vectra en Calibra zij ook goed te krijgen. Net als Ascona, Senator, Monza en Rekord. Vectra en Calibra helaas niet wegenbelastingvrij maar wel veel aanbod met lage km standen, mooie uitvoeringen en vaak onder de € 1000,=

Maakt ook niet uit. Het is een zeer zeldzame uitvoering in hele mooie staat. Ik hoop alleen niet dat je de vraagprijs hebt betaald want dat is echt te veel. Maar dat gaat mij niets aan natuurlijk. BTW ik ga zaterdag een Sedan halen met 34000km in nieuwstaat voor € 400,- incl winterbanden. Ze zijn er wel maar je moet wel goed zoeken en een stukje rijden. Vectra en Calibra zij ook goed te krijgen. Net als Ascona, Senator, Monza en Rekord. Vectra en Calibra helaas niet wegenbelastingvrij maar wel veel aanbod met lage km standen, mooie uitvoeringen en vaak onder de € 1000,=

De mijne (was een GT 1.8S uit '87) had PRECIES die stoelen er in, heb zelfs de deurpanelen nog liggen met exact die stof... wel 5-deurs dan...

Echt mooie Kadett hoor!! :wub

De mijne (was een GT 1.8S uit '87) had PRECIES die stoelen er in, heb zelfs de deurpanelen nog liggen met exact die stof... wel 5-deurs dan...

Echt mooie Kadett hoor!! :wub

@mantallica wrote:dit is iig niet de manier hoe je met je Kadett om gaat :wtf

" onclick="window.open(this.href);return false;

Mja wat moet je ervan zeggen. :hmmz Zonde is het wel, een club sedan zie je er niet zoveel en zo slecht zag ie er niet eens uit.

Maar die GT :wub Vet ding hoor en dan nog in zo'n superstaat :wub , 1.6 s had stiekem geloof ik nog 90 pk, dat loopt nog best lekker ook want die eerste modellen wogen net 800 kilo...

@mantallica wrote:dit is iig niet de manier hoe je met je Kadett om gaat :wtf

" onclick="window.open(this.href);return false;

Mja wat moet je ervan zeggen. :hmmz Zonde is het wel, een club sedan zie je er niet zoveel en zo slecht zag ie er niet eens uit.

Maar die GT :wub Vet ding hoor en dan nog in zo'n superstaat :wub , 1.6 s had stiekem geloof ik nog 90 pk, dat loopt nog best lekker ook want die eerste modellen wogen net 800 kilo...

mooie kadett zo op de foto te zien :wub

nick nu nog even je rijbewijs halen en toeren maar

mijn eerste auto was ook een kadett GT

ik zal hem zondag wel even bewonderen :thumbup

mooie kadett zo op de foto te zien :wub

nick nu nog even je rijbewijs halen en toeren maar

mijn eerste auto was ook een kadett GT

ik zal hem zondag wel even bewonderen :thumbup

:shock:

leuk wagentje, een zeldzaamheid, ook vast en zeker.

maar gekocht voor Nick???

laat m dan in dat grote grijze monster toeren.

heeft ie tenminste een beetje auto onder de kont :P

en..belangrijker... de aandrijving op de juiste plek :jerry.

maargoed, veule wille dr met :thumb

:shock:

leuk wagentje, een zeldzaamheid, ook vast en zeker.

maar gekocht voor Nick???

laat m dan in dat grote grijze monster toeren.

heeft ie tenminste een beetje auto onder de kont :P

en..belangrijker... de aandrijving op de juiste plek :jerry.

maargoed, veule wille dr met :thumb

Terug
Naar boven