• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst

een paar weken geleden had ik mijn D-Kadett Projekt verkocht(zie avatar)

zojuist iets nieuws tegen gekomen en meteen gekocht uiteraard :thumb

1983 Kadett D Berlina Automatik

- 96700km(aantoonbar met rekeningen)

- toerenteller

geen verprutste, afgeragde, opgevoerde kist, wel een goed onderhouden klassieker in bezit geweest van een oude man

- gelukkig was ie niet zuinig en dus is de wagen geconserveerd en roest niet meer :thumbup

foto's van de auto(van de verkoper)

nlwlj9.jpg

25a2e54.jpg

53r7v9.jpg

2zp4nch.jpg

pqb2u.jpg

10y4bo6.jpg

14e7xaa.jpg

t554p5.jpg

wjo5s.jpg

261n56w.jpg

dus over een paar dagen de aanhangwagen pakken en bij de oosterburen kadettje gaan ophalen :D

Nou, het valt wel mee met de roest! Als je de puntjes waar toch wel een beetje roestvorming is opgetreden aanpakt, en de bumpers opnieuw spuit is hij uiterlijk zowat in nieuwstaat :thumbup

Edit: zou de vorige eigenaar zo wild hebben gereden dat de passagiers van angst de hengsels kapot hebben getrokken? :hmmz

Nou, het valt wel mee met de roest! Als je de puntjes waar toch wel een beetje roestvorming is opgetreden aanpakt, en de bumpers opnieuw spuit is hij uiterlijk zowat in nieuwstaat :thumbup

Edit: zou de vorige eigenaar zo wild hebben gereden dat de passagiers van angst de hengsels kapot hebben getrokken? :hmmz

Plastic raakt z'n lijmstoffen kwijt in de jaren. Is daardoor breekbaar.... Ik verbied mijn passagiers ook om die handvatten te gebruiken :P Of ze kopen een nieuwe als die kapot is :)

Plastic raakt z'n lijmstoffen kwijt in de jaren. Is daardoor breekbaar.... Ik verbied mijn passagiers ook om die handvatten te gebruiken :P Of ze kopen een nieuwe als die kapot is :)

Mooie kadett, het is geen luxus maar een Berlina uit voering, die handvaten breken na genoeg altijd af, ik heb er een paar van gespaard voor het geval dat ;)

Mooie kadett, het is geen luxus maar een Berlina uit voering, die handvaten breken na genoeg altijd af, ik heb er een paar van gespaard voor het geval dat ;)

Echt een mooie Kadett :thumb

2 kleine opmerkingen..vervang de kachelschakelaar even voor een originele & nieuwe chrome peesjes rond de ruiten ;)

Echt een mooie Kadett :thumb

2 kleine opmerkingen..vervang de kachelschakelaar even voor een originele & nieuwe chrome peesjes rond de ruiten ;)

@D-gek wrote:Echt een mooie Kadett :thumb

Die chroompeesjes ga je nieuw niet vinden en tweedehands zijn ze prijzig. Alleen de chromen pees van de 'dakgoot' is nieuwe te krijgen en kost niet veel.

Terug
Naar boven