• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst!

joelvereycken

Post weleens wat
Ben nieuw op dit forum zal me even voorstellen. Ik ben Joel Vereycken en ik ben 17 jaar, ja 17 ja! En ik heb zaterdag alvast mijn manta gekocht haha de liefde voor de manta never dies!

Hij is sinds vorige week vrijdag officieel belastingvrij dus dat komt supermooi uit.

Ben er een hoop mee van plan :D

de lak heeft duidelijk zijn beste tijd wel gehad en ik ga hem lekker in het old school wit laten spuiten (samen met de velgen). Ik wil en nog een achterraam jalouzie op en een 400 motorkap. Motorisch kan ook nog het een en ander verbeterd worden. Er zit een 2.0 injectie blok in met nieuwe koppakking en snelle nokkenas. Het blok ziet er vrij aardig uit maar wil toch dat deze manta er ook onder kap mooi en gelikt uitziet.

Verder is zoals jullie ien de bodykit ook niet helemaal standaard. Kan iemand misschien vertellen wat voor bodykit er onder zit? Er zijn nergens naden oid te vinden maar het is duidelijk geen standaard bodykit...Ik dacht dat ik het woord lexmaul hoorde vallen tijdens de onderhandeling...

Hetzelfde verhaal met de velgen, niet standaard, maar geen ideeee wat het is haha. Vind ze persoonlijk wel heel erg mooi en na een goeie beurt al helemaal!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :D

Danku! :D

Zo te horen zijn jullie erg bang dat ik hem ga verkloten (en terrecht! zou doodzonde zijn!) maar ik beloof jullie bij deze dat niet te doen :D

Danku! :D

Zo te horen zijn jullie erg bang dat ik hem ga verkloten (en terrecht! zou doodzonde zijn!) maar ik beloof jullie bij deze dat niet te doen :D

He mooie wagen joh, welkom op het forum!

Op de foto zietehij er nog super uit qua lak iniedergeval.

Zo te zien hebben ze de bumpers vastgemaakt aan de carroserie. de voorbumper is iniedergeval lexmaul als ik het goed zie, de rest weet ik niet

Veel plezier gewenst iniedergeval!

He mooie wagen joh, welkom op het forum!

Op de foto zietehij er nog super uit qua lak iniedergeval.

Zo te zien hebben ze de bumpers vastgemaakt aan de carroserie. de voorbumper is iniedergeval lexmaul als ik het goed zie, de rest weet ik niet

Veel plezier gewenst iniedergeval!

Bedankt!

Ja op de foto lijkt het inderdaad nog smetteloos, maar er zitten toch aardig wat spots op die het de moeite waard maken om hem te laten spuiten :)

Bedankt!

Ja op de foto lijkt het inderdaad nog smetteloos, maar er zitten toch aardig wat spots op die het de moeite waard maken om hem te laten spuiten :)

Hallo Joel,

Welkom op het Opel forum, de Manta ziet er zeer netjes uit op de foto maar dat was ook op MP waar hij te koop stond.

De uitbouw is volgens mij Lexmaul zoals Maartuh al verteld.

Nu maar even lid worden van de grootste Manta club van Nederland.

Veel plezier ermee en verkloot het aanpassen niet.

Hallo Joel,

Welkom op het Opel forum, de Manta ziet er zeer netjes uit op de foto maar dat was ook op MP waar hij te koop stond.

De uitbouw is volgens mij Lexmaul zoals Maartuh al verteld.

Nu maar even lid worden van de grootste Manta club van Nederland.

Veel plezier ermee en verkloot het aanpassen niet.

Nog n Jonge mantarijder erbij :jerry , Ben ik niet de enige :angel

Welkom op het opel-forum, Ziet er zo op het eerste gezicht niet slecht uit, Veel suc6 met het opknappen, verkloot hem niet dat zou zonde zijn! :thumb

Nog n Jonge mantarijder erbij :jerry , Ben ik niet de enige :angel

Welkom op het opel-forum, Ziet er zo op het eerste gezicht niet slecht uit, Veel suc6 met het opknappen, verkloot hem niet dat zou zonde zijn! :thumb

bleef me afvragen waar ik hem van kende

maar weet het nu wel deze heeft toch p op kenteken dacht pv ?

mooie bodykit iig

bleef me afvragen waar ik hem van kende

maar weet het nu wel deze heeft toch p op kenteken dacht pv ?

mooie bodykit iig

ben er ooit eens mee bezig geweest om hem te kopen stond toen bij vermeieren

was ie enkel niet zo gepoets als nu zou er heen gaan was ie net verkocht

later stond ie weer op mp maar toen had ik al iets

vindt hem wel wat hebben denk dat je er veel plezier van kan hebben

ben er ooit eens mee bezig geweest om hem te kopen stond toen bij vermeieren

was ie enkel niet zo gepoets als nu zou er heen gaan was ie net verkocht

later stond ie weer op mp maar toen had ik al iets

vindt hem wel wat hebben denk dat je er veel plezier van kan hebben

hey joel

welkom hierzo :thumb

mooie manta ja ik persoonlijk zou er niet zo veel meer aan doen ziet er zo al bruut uit vind ik

te veel tierelantijn word er niet mooier op

maar goed veel plezier er mee jonge

Terug
Naar boven