• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst

Hans1991

Post weinig
Vandaag de astra ingeruild tegen een calibra!:D

Dus wie kent hem? zal de vorderingen hier bij houden, want er staat een hele waslijst klaar wat er aan gebeuren moet:cry

:kewlpics

1219364571_6_88Mu.jpeg

meteen een vraagje.. hoe krijg ik mijn kanteldakje uit elkaar? hij schuift niet meer goed en rateld:cry

Ik ken em niet, maar mooi issie wel :)

Kudo's! Nette velgen ook er onder.

Interesse in angeleyes en lexuslights? :P

Ik ken em niet, maar mooi issie wel :)

Interesse in angeleyes en lexuslights? :P

[rquote=1851596&tid=141308&author=McKaamos]Ik ken em niet, maar mooi issie wel :)

Interesse in angeleyes en lexuslights? :P[/rquote]

velgen waren al van mij komen onder de astra vandaan daar om geruild omdat ze zo vol deuken zaten dat je er niet meer mee kon rijden:jerry echt gevaarlijk gewoon...:puke

en angeleyes en lexuslights.. nope:jerry

wel in standaart eindemper:)

[rquote=1851596&tid=141308&author=McKaamos]Ik ken em niet, maar mooi issie wel :)

Interesse in angeleyes en lexuslights? :P[/rquote]

velgen waren al van mij komen onder de astra vandaan daar om geruild omdat ze zo vol deuken zaten dat je er niet meer mee kon rijden:jerry echt gevaarlijk gewoon...:puke

en angeleyes en lexuslights.. nope:jerry

wel in standaart eindemper:)

Heb nog een uitlaat ligge van 8klepper:P

Maar wat voor geratel hoor je? Miss zit je moter los en in het ergste geval moet er een nieuw dakraam in denk ik

Heb nog een uitlaat ligge van 8klepper:P

Maar wat voor geratel hoor je? Miss zit je moter los en in het ergste geval moet er een nieuw dakraam in denk ik

wat kost dat?:jerry zit nou beetje krap daarom:P

alsof 2tandwieltjes over elkaar heen grijpen, maar dit is alleen aan de rechterkant hier gaat het raampje niet goed mee en moet je hem helpen..

wat kost dat?:jerry zit nou beetje krap daarom:P

alsof 2tandwieltjes over elkaar heen grijpen, maar dit is alleen aan de rechterkant hier gaat het raampje niet goed mee en moet je hem helpen..

Zeg, hebben jullie een hekel aan me ofzo?

Haal ik eens een keer een hoop onderdelen van een calibra, waaronder zo'n dakje, bied het N.B. nog te koop aan en geen haan die kraait:P

Gooi ik da dakje pas geleden bij het oude ijzer, heeft iemand m nodig:jerry

Zeg, hebben jullie een hekel aan me ofzo?

Haal ik eens een keer een hoop onderdelen van een calibra, waaronder zo'n dakje, bied het N.B. nog te koop aan en geen haan die kraait:P

Gooi ik da dakje pas geleden bij het oude ijzer, heeft iemand m nodig:jerry

[rquote=1851672&tid=141308&author=Pastra]Zeg, hebben jullie een hekel aan me ofzo?

Gooi ik da dakje pas geleden bij het oude ijzer, heeft iemand m nodig:jerry[/rquote]

heb je toevallig die geleider waar hij in zit nog wel in liggen? waar die getande draad doorloopt? want die is bij mij kapot gelopen

[rquote=1851672&tid=141308&author=Pastra]Zeg, hebben jullie een hekel aan me ofzo?

Gooi ik da dakje pas geleden bij het oude ijzer, heeft iemand m nodig:jerry[/rquote]

heb je toevallig die geleider waar hij in zit nog wel in liggen? waar die getande draad doorloopt? want die is bij mij kapot gelopen

ik weet nu niet wat ik nog over heb van die calibra.

Morgen is vrienden-koffie-avond in de loods waar de spullen staan, dus kan wel kijken voor je/jullie of ik nog wat heb.

ik weet nu niet wat ik nog over heb van die calibra.

Morgen is vrienden-koffie-avond in de loods waar de spullen staan, dus kan wel kijken voor je/jullie of ik nog wat heb.

gefeliciteerd met je aanwinst,ziet er netjes uit

over het dakraam, ev heb ik ook nog een complete liggen.

Terug
Naar boven