• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe accu en goede dynamo

ja proberen we ook maar nu niet hahaha ben er ff beroerd van heb nog nooit zon gekloot gehad met een auto, ben al 4 weken van smorgens 8 tot s'avonds11 uur aan t sleutelen nu eerst ff weekje rustig aan doen voor ik weer er tegenaan ga.

ow, ja kan er ook niks aan doen helaas, soms zit het tegen.

heb met mijn vectra een maand of 3 gekloot gehad door een slechte massaverbinding vooraleer ik wist dat dat het was.

maargoed, voorlopig rijdt ik al 6 jaar met deze auto naar GROTE tevredenheid (komt door de 6cilinder verslaving denk ik).

Willem

ow, ja kan er ook niks aan doen helaas, soms zit het tegen.

heb met mijn vectra een maand of 3 gekloot gehad door een slechte massaverbinding vooraleer ik wist dat dat het was.

maargoed, voorlopig rijdt ik al 6 jaar met deze auto naar GROTE tevredenheid (komt door de 6cilinder verslaving denk ik).

Willem

ja soms kom je er helemaal niet uit of je er alleen aan werkt of met zn 3, heb nog een project staan waar ik mee bezig ben is een astra ook uit 97 is nu helemaal kaal, voor die auto helemaal loopt en rijdbaar is zal er ook wel t een en ander zoekwerk aan zitten waardoor die niet wil of niet goed wil lopen.

ja soms kom je er helemaal niet uit of je er alleen aan werkt of met zn 3, heb nog een project staan waar ik mee bezig ben is een astra ook uit 97 is nu helemaal kaal, voor die auto helemaal loopt en rijdbaar is zal er ook wel t een en ander zoekwerk aan zitten waardoor die niet wil of niet goed wil lopen.

Terug
Naar boven