• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe angel eyes koplamp verstelling

voor de APK geld geen auto leeftijd..

officieel gezien moet iedere auto van 1998 en nieuwer hoogte verstelling hebben (werd toen verplicht).

maar als je de schakelaar niet hebt is het gewoon goedkeur.

Afplakken van de achakelaar kunnen ze moeilijk over doen.

evt schakelaar van een versie met origineel Xenon erin zetten, dat kan wel, die heeft de schakelaar niet ivm Automatische hoogte regeling.

Willem

Vaak is de stelschroef inderdaad ook gelijk de plaats van de hoogte stelmotor..

Deze stelschroef zit dan in een rond dopje welke met een bajonet sluiting in de lamp is gedraait, let op, kan strak vast zitten.

Dit was bij mijn ABM angel eyes (via hella verkregen), ook het geval.

Willem

Vaak is de stelschroef inderdaad ook gelijk de plaats van de hoogte stelmotor..

Deze stelschroef zit dan in een rond dopje welke met een bajonet sluiting in de lamp is gedraait, let op, kan strak vast zitten.

Dit was bij mijn ABM angel eyes (via hella verkregen), ook het geval.

Willem

Ik heb voor de apk ook 2 stelmotortjes gemonteerd in mijn angel eye lampen. De stelschroeven eruit gehaald en de stelmotoren ervoor in de plaats gedaan. Overigens komen er binnenkort 2 originele koplampunits in. (heb hem gekocht met angel eyes)

Ik heb voor de apk ook 2 stelmotortjes gemonteerd in mijn angel eye lampen. De stelschroeven eruit gehaald en de stelmotoren ervoor in de plaats gedaan. Overigens komen er binnenkort 2 originele koplampunits in. (heb hem gekocht met angel eyes)

oke, maar voor het plaatsen van de stelmotoren moet de bumper er zeker van af, of niet?

want ik moet zelf nog even kijken hiervoor.

oke, maar voor het plaatsen van de stelmotoren moet de bumper er zeker van af, of niet?

want ik moet zelf nog even kijken hiervoor.

nou het viel mee.

ik ben vandaag aan de slag gegaan en ik kon er net bij.

het is me daarom gelukt zonder de lampen te demonteren. :D

nou het viel mee.

ik ben vandaag aan de slag gegaan en ik kon er net bij.

het is me daarom gelukt zonder de lampen te demonteren. :D

ik heb nog niet echt foto's van in het donker.

maar wel gewoon foto's er van.

DSC01739.jpg

DSC01738.jpg

En van voordat de angel eyes er op zaten:

DSC01188.jpg

als je het wilt, kan ik een keer een foto in het donker maken?

ik heb nog niet echt foto's van in het donker.

maar wel gewoon foto's er van.

DSC01739.jpg

DSC01738.jpg

En van voordat de angel eyes er op zaten:

DSC01188.jpg

als je het wilt, kan ik een keer een foto in het donker maken?

Als ik het goed begrijp is het dus gelukt met de hoogteverstelling? Zou je misschien een foto van je astra kunnen uploaden met de verlichting aan?

Mijn koplampen worden slecht en ik zit te denken om ze te vervangen voor angel eyes.

Groetjes

Als ik het goed begrijp is het dus gelukt met de hoogteverstelling? Zou je misschien een foto van je astra kunnen uploaden met de verlichting aan?

Mijn koplampen worden slecht en ik zit te denken om ze te vervangen voor angel eyes.

Groetjes

Terug
Naar boven